اتمام واکسیناسیون فرهنگیان در مهرماه، آخرین شرایط واکسیناسیون رانندگان سرویس مدارس

به گزارش وبلاگ لاوان، مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش آخرین فرایند واکسیناسیون فرهنگیان و رانندگان سرویس مدارس را تشریح کرد و گفت: بیشتر معلمانی که دوز اول را گرفته اند دوز دوم را هم در این هفته و حدبیشتر هفته آینده دریافت می نمایند.

اتمام واکسیناسیون فرهنگیان در مهرماه، آخرین شرایط واکسیناسیون رانندگان سرویس مدارس

محمد محسن بیگی در گفت و گو با وبلاگ لاوان، در این باره اظهار کرد: بیش از 90 درصد معلمان، دوز اول واکسن خود را دریافت نموده اند. تزریق دوز دوم هم از روزها قبل آغاز شده است.

وی اضافه کرد: زمان تزریق دوز دوم در واکسن ها فرق دارد و باید در زمان های متفاوتی تزریق می شد که در حال اجرا است. بیشتر کسانی که دوز اول را گرفته اند دوز دوم را هم در این هفته و حدبیشتر هفته آینده دریافت می نمایند و تعداد محدودی باقی می مانند که یا کسانی هستند که واکسن استرازنکا گرفته بودند و فاصله زمانی دریافت دوز اول و دوز دومشان بیشتر است یا دوز اول را به دلیل بیماری دیرتر گرفته اند که برای این افراد هم واکسیناسیون در مهرماه تکمیل می گردد. اگر باز هم گروه محدودی باقی بمانند نوبتشان از بین نمی رود و می توانند واکسن را دریافت نمایند.

مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش درباره آخرین شرایط واکسیناسیون رانندگان سرویس مدارس هم گفت: بخشی از رانندگان سرویس مدارس، راننده تاکسی هستند و وزارت بهداشت واکسیناسیون رانندگان تاکسی را از چند هفته قبل آغاز نموده است اما شماری از رانندگان سرویس مدارس تحت پوشش تاکسیرانی نیستند که چون هنوز قراردادشان با مدرسه منعقد نشده و تکلیفشان معین نیست، ورود ننموده ایم.

محسن بیگی ادامه داد: اگر قرار بر بازگشایی حضوری مدرسه باشد، قبل از اینکه مدارس باز گردد و با رانندگان قرارداد ببندند درصورتی که شرکت مربوطه اطلاعات را به ما بدهد در اختیار وزارت بهداشت قرار می دهیم و آنها هم اگر تا کنون واکسن دریافت ننموده باشند، تحت پوشش می فرایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اتمام واکسیناسیون فرهنگیان در مهرماه، آخرین شرایط واکسیناسیون رانندگان سرویس مدارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتمام واکسیناسیون فرهنگیان در مهرماه، آخرین شرایط واکسیناسیون رانندگان سرویس مدارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید