اجاره خانه 60 تا 100 متری در غرب تهران چقدر آب می خورد؟

به گزارش وبلاگ لاوان، برای اجاره خانه 60 تا 100 متری در محدوده غرب تهران با حداقل 200 میلیون تومان می توانید یک واحد را معامله کنید.

اجاره خانه 60 تا 100 متری در غرب تهران چقدر آب می خورد؟

به گزارش اقتصاد آنلاین، برای اجاره خانه های 60 تا 100 متری در غرب تهران به حداقل 200 میلیون تومان بودجه برای پول پیش احتیاج دارید.

وقتی از غرب تهران صحبت می کنیم شامل منطقه های مانند صادقیه، جنت آباد، ستارخان، گیشا، پونک، شهران، فردوس یا بلوار فردوس، تهرانسر، مرزداران، باغ فیض، آزادی، سازمان آب، دهکده المپیک و چیتگر می گردد که در این میان خانه های آزادی، سازمان آب، دهکده المپیک و تهرانسر قیمت های نسبتا مناسب تری دارند.

در این گزارش رهن کامل یک واحد 60 تا 100 متری در بعضی از منطقه های غربی تهران را آنالیز نموده و اگر قصد اجاره خانه در این منطقه ها را دارید می توانید در محله مرزداران با 400 میلیون پول پیش و پرداخت ماهیانه 14.5 میلیون تومان یک واحد 60 متری نوساز اجاره کنید.

بعلاوه برای اجاره خانه واحد هفتاد متری که ساخت سال 1395 است باید در گیشا با 250 میلیون تومان پول پیش و ماهیانه 17٬5 میلیون تومان اجاره پرداخت کنید.

در جدول زیر می توانید خانه هایی با متراژ یاد شده را در منطقه ها مختلف غرب تهران بببینید و یک دیدگاه کلی به دست آورید تا انتخاب برایتان آسان تر گردد.

با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری قیمت ها متغیر است.

منبع: فرارو

به "اجاره خانه 60 تا 100 متری در غرب تهران چقدر آب می خورد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجاره خانه 60 تا 100 متری در غرب تهران چقدر آب می خورد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید