اجرای جشنواره های بومی و محلی و برگزاری مسابقه بزرگ شطرنج در قلب تهران

به گزارش وبلاگ لاوان، همزمان با قرار داشتن در هفته تربیت بدنی شهرداری منطقه 6 برنامه های متنوعی برای شهروندان تدارک دیده است.

اجرای جشنواره های بومی و محلی و برگزاری مسابقه بزرگ شطرنج در قلب تهران

به گزارش وبلاگ لاوان آنلاین، سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 دراین باره گفت: در هفته تربیت بدنی که از 26 مهر شروع و تا دوم آبان ادامه دارد، برنامه هایی از سوی این اداره با هدف نهادینه کردن فرهنگ و بردن ورزش به سبد خانواده ها انجام می گردد.

سعید تیموری ادامه داد: براین اساس در اولین روز این هفته، دوشنبه، از مربیان همه ایستگاه های ورزش همگانی در منطقه 6 با اهدای شاخه گل تجلیل شد.

او هدف از این کار را تشویق شهروندان به انجام ورزش دانست و اضافه کرد: با آوردن ورزش به درون خانه ها شادی و نشاط و همبستگی در خانواده ها ایجاد و بسیاری از مسائل مثل انزوا، رخوت و بیماری های جسمی برطرف خواهد شد.

مسابقه بزرگ شطرنج

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه6 با بیان اینکه این اقدام بازخورد خوبی میان افرادی داشت که برای انجام ورزش به ایستگاه ها آمده بودند، درباره فعالیت های این منطقه در هفته تربیت بدنی گفت: برگزاری 24 مسابقه در نواحی6 گانه منطقه، مسابقات ورزشی مثل شطرنج، فوتبال دستی، جشنواره های بومی و محلی... از جمله برنامه هایی است که برای شهروندان منطقه در پارک های قزل قلعه، ایرانشهر، شفق اجرا می گردد.

تیموری ادامه داد: بعلاوه مسابقه استاد بزرگ شطرنج فردا صبح در سرای محله سنایی برگزار می گردد که همزمان 30 نفر از شطرنج بازان با هم به رقابت می پردازند و به برندگان جوایزی اهدا می گردد.

او تأکید کرد: علاوه براینها برگزاری آیین تجلیل از فعالان و تلاشگران عرصه ورزش همگانی منطقه نیز از دیگر برنامه های هفته تربیت بدنی است که با حضور مدیران ارشد شهرداری منطقه اجرا خواهدشد.

منبع: همشهری آنلاین

به "اجرای جشنواره های بومی و محلی و برگزاری مسابقه بزرگ شطرنج در قلب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای جشنواره های بومی و محلی و برگزاری مسابقه بزرگ شطرنج در قلب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید