امری: در تور آمریکا به دنبال ایجاد ذهنیت رجحان جویانه در تیم بودیم

به گزارش وبلاگ لاوان، سرمربی اسپانیایی توپچی های لندن می گوید هدف این تیم از حضور در تور آمریکا ایجاد ذهنیت فزونی جویانه بوده است.

امری: در تور آمریکا به دنبال ایجاد ذهنیت رجحان جویانه در تیم بودیم

به گزارش وبلاگ لاوان، اونای امری که تیم تحت هدایتش صبح امروز (چهارشنبه) در چارچوب تورنمنت محبت آمیز جام قهرمانان بین المللی در استادیوم فِداِکس فیلد واقع در ایالت مریلند آمریکا بعد از تساوی 2 بر 2 مقابل رئال مادرید، در ضربات پنالتی تن به شکست 3 بر 2 داد، پس از این بازی گفت: خوشحالیم، ما آخرین بازی مان در این تورنمنت را با همان بازیکنانی که آغاز نموده بودیم به خاتمه بردیم.

وی اضافه نمود: شما در این بازی بازیکنان متفاوتی را در زمین دیدید، بازیکنانی که دقایقی فرصت بازی و اعتماد به نفس پیدا کردند. نتیجه مهم نیست اما ما بازی سطح خوبی از خود به نمایش گذاشتیم. بازیکنان جوان ما عملکرد خوبی از خود ارائه کردند و از آنها راضی هستم. تیم عالی کار کرد و تور آمریکا برای ما خوب بود. در این تورنمنت نتایج برای ما مهم نبود و به دنبال ایجاد ذهنیت فزونی جویانه در تیم بودیم. ما با بررسی هر بازی سعی می کنیم تا تیم از لحاظ دفاعی و هجومی پیشرفت کند.

سرمربی اسپانیایی توپچی های لندن توضیح داد: وقتی دو تیم در تعداد نفرات برابر بودند و 11 به 11 بودیم، عالی بازی می کردیم. در ادامه وقتی رئال مادرید 10 نفره شد ما از داور خواستیم که رئال مادرید دوباره 11 نفره گردد، اما آنها نخواستند از این فرصت استفاده نمایند. در ادامه در لحظاتی از بازی با وجود اینکه یک بازیکن بیشتر داشتیم، نتوانستیم آن بازی مدنظرمان را ارائه دهیم. وقتی هم در تعداد نفرات 10 به 10 شدیم، شرایط به همین منوال بود. در کل پس از اینکه 2 بر صفر در نتیجه پیش افتادیم، نتوانستیم بازی را کنترل کنیم.

امری در خاتمه در تمجید از زوج خط حمله اش که هر دو گل آرسنال را در این بازی به ثمر رساندند، توضیح داد: اوبامیانگ و لاکازت زوج خیلی خوبی شکل داده اند و می توانند در کنار هم بازی نمایند. می خواهیم با وجود چنین مهاجمانی هجومی تر بازی کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "امری: در تور آمریکا به دنبال ایجاد ذهنیت رجحان جویانه در تیم بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امری: در تور آمریکا به دنبال ایجاد ذهنیت رجحان جویانه در تیم بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید