انتشار Disney Speedstorm تا سال 2023 به تعویق افتاد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید

به گزارش وبلاگ لاوان، کمپانی گیم لافت (Gameloft) به تازگی اعلام نموده که بازی مسابقه ای و رایگان Disney Speedstorm که برای عرضه در در سال 2022 برنامه ریزی شده بود، در سال 2023 منتشر خواهد شد.

انتشار Disney Speedstorm تا سال 2023 به تعویق افتاد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید

دیزنی اسپیداستورم شامل تعدادی شخصیت دوست داشتنی از جمله کاپیتان جک اسپارو، مولان، میکی موس، سالی و غیره از دنیا های دیزنی و پیکسار است که در آن می توانید انتظار مسابقه هایی آرکید با ریتم و سرعت بالا، مکانیک دریفت و محیط هایی پویا با الهام از انیمیشن های دیزنی را داشته باشید. در این بازی شما می توانید از آیتم ها و سلاح های مختلف در برابر سایر مسابقه دهندگان به نفع خود بهره ببرید.

در همین حال، این بازی بعلاوه از گزینه هایی برای شخصی سازی، حالت های چندنفره و آنلاین برخوردار است. از طرفی استودیوی سازنده وعده به روزرسانی های فصلی را داده که به طور منظم قرار است تا شخصیت های تازه، محیط ها و موارد دیگر را به بازی اضافه نمایند. بنابراین همواره چیزهای بیشتری برای تجربه کردن وجود خواهد داشت.

استودیوی سازنده در خصوص تاخیر در عرضه بازی در بیانیه ای بیان کرد:

بازی Disney Speedstorm در سال 2023 میلادی برای کنسول های نسل هشتم و نهمی پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر تازه بازی را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "انتشار Disney Speedstorm تا سال 2023 به تعویق افتاد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار Disney Speedstorm تا سال 2023 به تعویق افتاد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید