انتقاد مجدد باشگاه ذوب آهن از داوری ها: لطفاً مسابقات را با 9 داور برگزار کنید!

به گزارش وبلاگ لاوان، باشگاه ذوب آهن اصفهان با انتشار بیانیه ای نسبت به شرایط داوری فوتبال ایران انتقاد کرد.

انتقاد مجدد باشگاه ذوب آهن از داوری ها: لطفاً مسابقات را با 9 داور برگزار کنید!

به گزارش وبلاگ لاوان، باشگاه ذوب آهن اصفهان که تیم فوتبال بزرگسالانش روز گذشته (چهارشنبه) از اشتباه داوری در دیدار با نفت مسجدسلیمان متضرر شده است، با انتشار بیانیه ای نسبت به شرایط داوری فوتبال ایران انتقاد کرد.

متن بیانیه روابط عمومی و اموربین الملل باشگاه ذوب آهن به شرح زیر است:

روز قیامت که بود داوری

شرم نداری که چه عذر آوری

بار دیگر شاهد بودیم که چگونه سر تیم مظلوم ذوب آهن را در برابر دیدگان همه هواداران غیور، مردم ا صفهان و ایران بریدند. به راستی آقایان مسئول، وقت آن نشده که فرصت را به جوان ترها بدهید و کمی خود در منزل بنشینید و آشی را که برای تیم ها از جمله ذوب آهن پخته اید را تماشا کنید؟! جواب این همه هوادار عاشق و زجر کشیده، از تصمیمات و اشتباهات فاحش داوری، را چگونه می دهید؟! اگر می خواهید بیکار نباشید ماهم پیشنهاد می دهیم شما را به عنوان مدرس داوری در دیگر کشورها به کار بگیرند تا حداقل در لیگ ایران هم نباشید؟

مسئولان کمیته داوران اگر به ذوب آهن کمک نمی کنید حداقل دست از سر این تیم بردارید، ما هیچ گناهی نکرده ایم جز اینکه خواسته ایم به ورزش کشور و جوانان این مرز و بوم کمک کنیم. اشتباه کردید، لطفاً مسابقات را از این پس به جای 6 داور با 9 داور برگزار کنید. داور وسط، داورهای خط، داور چهارم، داورهای پشت دروازه، داور از روی هوا، داور ناظر بر ناظر داوری، داور ناظر بر چیدمان رئیس کمیته داوران و یک سخنگوی داوری هم برای بعد از مسابقات برای گفتن یک متن عذرخواهی و سرپوش گذاشتن بر مسائل داوری. اینگونه نیازی هم به هزینه های زیاد برای نصب VAR نیست. مدلی جدید و قابل ارائه به سایر لیگ های معتبر جهان. اگر کسی نیست که پاسخ ناداوری های انجام شده در حق ذوب آهن را بدهد به جایی دیگر برویم و ...

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی وبلاگ لاوان بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "انتقاد مجدد باشگاه ذوب آهن از داوری ها: لطفاً مسابقات را با 9 داور برگزار کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد مجدد باشگاه ذوب آهن از داوری ها: لطفاً مسابقات را با 9 داور برگزار کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید