ایده ام در استقلال را تغییر نمی دهم، می خواهم تیم هجومی بسازم

به گزارش وبلاگ لاوان، آندره استراماچونی پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری پیش از بازی با تیم گل ریحان، در پاسخ به این پرسش که بازی های جام حذفی همواره شگفتی ساز بوده زیرا تیم ها از لیگ های پایین تر می آیند و سعی می نمایند یقه تیم های بزرگ تر را بگیرند، شما در رابطه با این بازی چه فکری دارید، فکر می کنید استقلال می تواند از این گذرگاه سخت عبور کند؟ گفت: بازی های جام حذفی برای ما خیلی مهم است، همه حریفان برای ما مهم هستند تا بتوانیم از این مرحله عبور کنیم.

ایده ام در استقلال را تغییر نمی دهم، می خواهم تیم هجومی بسازم

وی در ادامه با تاکید بر اینکه ما به این تیم احترام می گذاریم، گفت: ما فرصت داشتیم در پیش فصل با تیم گل ریحان بازی داشته باشیم. در آن بازی متوجه شدم تیم خوبی است و نشانه های خوبی دارد.

سرمربی تیم استقلال اضافه نمود: به مربی این تیم آقای نصرتی تبریک می گویم زیرا در آن بازی عملکرد خوبی داشتند.

استراماچونی گفت: در همه کشورهای بازی های اصلی وجود دارد، تیم های بزرگ باید تمرکز بیشتری داشته باشند، زیرا برای تیم های کوچک یک موقعیت و فرصت خوبی است با تیم های بزرگ بازی نمایند.

وی تاکید نمود: فکر می کنم بازی با تیم گل ریحان برای ما آسان باشد.

استقلال مقابل گل ریحان هجومی بازی می نماید

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به این سوال که تیم گل ریحان را در چه سطحی می بیند، گفت: من این تیم را کوچک نمی بینم بلکه آن را به عنوان تیمی می بینم که از لیگ متفاوتی به دیدار استقلال می آید.

استراماچونی با اشاره به اینکه برای تیم گل ریحان البرز احترام زیادی قائل هستم، گفت: این تیم مربی خوبی دارد، در دیدار محبت آمیز مقابل این تیم، آنها در نیمه دوم بهتر از استقلال ظاهر شدند.

وی در بخش دیگری با تاکید بر اینکه تیم گل ریحان بازیکنان مهمی دارد، گفت: هماهنگی خوبی میان بازیکنان این تیم برقرار است به همین دلیل در دیدار مقابل این تیم باید تمرکز بالایی داشته باشیم.

سرمربی تیم استقلال به آمادگی بازیکنان تیم استقلال اشاره نمود و گفت: ذکر یک نکته لازم است، ایده من این است که هجومی بازی نمایند و با سیستمی که طراحی نموده ام با دو فوروارد بازی می نمایند.

استراماچونی همچنین گفت: در ابتدای فصل به دلیل مصدومیت بازیکنان تنها با یک فوروارد بازی کردیم.

وی در بخش دیگری با تاکید بر اینکه در حال حاضر بسیاری از بازیکنانی که مدنظر دارم را در اختیار ندارم، گفت: برنامه خودم را تغییر نمی دهم، قطعا افرادی که برای بازی هجومی 100 درصد کامل باشند را در ترکیب اولیه تیم و نیمکت ندارم.

سرمربی تیم استقلال تاکید نمود: می خواهم ساختاری که مدنظرم است را درست کنم.

استراماچونی در مورد اینکه آیا دروازه بان مصدوم استقلال به بازی فردا برابر تیم گل ریحان می رسد یا نه؟ گفت: در بازی با ذوب آهن سید حسین حسینی آسیب دید اما بازی را تمام کرد، بعد از بازی دستش ورم کرد، با خود بازیکن و پزشک تیم در مورد حضور او در بازی فردا تصمیم می گیریم.

وی با اشاره به اینکه فورواردهای خوبی نیز در تیم داریم، گفت: دروازه بان خوب ذخیره هم در استقلال داریم که در صورت مصدومیت حسینی تصمیم می گیریم او را جایگزین کنیم، در این صورت از دوازه بان تیم امید استقلال به عنوان دروازه بان ذخیره استفاده کنیم.

سرمربی تیم استقلال ضمن ابراز تاسف از اینکه نتوانسته ایم تاکنون بازی را ببریم، گفت: فاصله زیادی تا انتها لیگ و نتیجه گیری کلی داریم، بسیاری از امتیازها را از دست دادیم، لیاقت ما در لیگ، موقعیت کنونی نیست، از این شرایط راضی نیستیم.

استراماچونی اضافه نمود: کوشش می کنیم استقلال تیمی محکم و قوی باشد تا خوب ظاهر شویم و شرایط بهتر گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ایده ام در استقلال را تغییر نمی دهم، می خواهم تیم هجومی بسازم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده ام در استقلال را تغییر نمی دهم، می خواهم تیم هجومی بسازم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید