5 پیشنهاد از محصولات پرفروش برند سام بای می، برند کره ای محبوب

به گزارش وبلاگ لاوان، برند سام بای می Some by Mi را می توان یکی از معروف ترین و البته باکیفیت ترین برند های فعال در زمینه زیبایی پوست دانست که در بازار ایران هم از اقبال خوبی برخوردار است. کیفیت بالا، استفاده از مواد ارگانیک، قیمت قابل قبول، تاثیرگذاری بالا و عدم وجود عارضه های جانبی رایج، از جمله دلایلی است که این برند را به عنوان یکی از مطرح ترین شرکت های سازنده لوازم آرایشی در دنیا معروف نموده است. در حالت کلی محصولات پوستی سام بای می، شامل شوینده و پاک کننده، تونر، سرم پوستی، مرطوب کننده، ماسک صورت، محصولات مو و مراقبت از بدن است و برای زیبایی و سلامت پوست و موهای شما تقریبا هر محصولی را دارد. به همین دلیل، اگر به تازگی به فکر امتحان محصولات برند کره ای سام بای می، افتاده اید، این مقاله آنالیز و معرفی محصولات پرفروش برند سام بای می می تواند برای شما عالی باشد، چرا که آنالیز محصولات این برند به صادقانه ترین شکل ممکن دنبال خواهد شد.

5 پیشنهاد از محصولات پرفروش برند سام بای می، برند کره ای محبوب

آشنایی با دسته بندی محصولات پرفروش برند سام بای می

برند سام بای می از آن دسته برندهایی است که به دسته بندی دقیق محصولات توجه ای ویژه دارد. این برند محصولاتش را بر حسب نوع و ویژگی هایی که دارند در گروه های مختلفی با اسامی جداگانه تعریف نموده است. همین مورد سبب شده تا مشتریان به شکلی راحت تر با آن آشنا شوند و اسامی هر آنچه که می خواهند بهتر به فکر بنشیند. به همین علت هم در همین ابتدای کار قصد داریم که شما را با چهار گروه اصلی از محصولات این برند آشنا کنیم. البته باید بدانید که این چهار گروه محصولات مختلفی دارند که شامل انواع شوینده، تونر، کرم ، ماسک صورت، سرم پوستی، پاک نماینده و محصولات مراقبت از مو و بدن می گردد.

محصولات ویتامینه Galactomyces Vitamin

این دسته از محصولات سام بای می، گزینه هایی همراه با ویتامین های فراوان هستند و به نوعی منبع ویتامین به حساب می آیند. بیشتر محصولات این گروه دارای ویتامین سی هستند که همانطور که مطمئنا می دانید برای پوست فواید بسیار زیادی دارد. به طور کلی ویتامین C مشخصات ایمنی بسیار خوبی دارد و استفاده طولانی مدت از آن برای پوست عارضه جانبی خاصی ندارد و بیشتر مردم می توانند آن را استفاده نمایند. بعلاوه استفاده از ویتامین سی برای پوست، راه شناخته شده ای برای افزایش فراوری کلاژن است.

محصولات آبرسان و درخشان نماینده Yuja Niacin

محصولات این گروه دارای خاصیت روشن نمایندگی بالایی هستند. در واقع این دسته از محصولات به عنوان آبرسان و روشن نماینده های قوی شناخته می شوند که پوست را شفاف و درخشان می نمایند. مهمترین ویژگی محصولات آبرسان پوست، حفظ رطوبت و شادابی پوست دست ها و صورت شماست. بعلاوه مزایای دیگر آن شامل کاهش علائم پیری پوست، جلوگیری از ایجاد خطوط و چین و چروک های زودرس و ایجاد حس نرمی و لطافت است.

محصولات ترمیم نماینده Snail Turcica

این دسته از محصولات خواص ترمیمی نمایندگی و التیام بخشی بالایی دارند. بیشتر محصولات این دسته برای پوست های آسیب دیده استفاده می گردد. حتی جالب است بدانید که بسیاری از متخصصان استفاده از چنین محصولاتی را برای التیام بخشی توصیه می نمایند.

محصولات Miracle از برند سام بای می

در کنار معرفی محصولات پرفروش برند سام بای می گزینه هایی تحت عنوان محصولات Miracle هم وجود دارد. به طور کلی در این دسته طیف وسیعی از کالاهای مراقبت از پوست دست و صورت، برای انواع مسائل پوستی اعم از جوش، گودی و تیرگی اطراف چشم، جای جوش، آکنه و موارد مشابه وجود دارد.

محصولات پرفروش برند سام بای می که می تواند شما را زیباتر کند

پس از معرفی کامل برند سام بای می Some by Mi، وقت آن است که شما را با 5 نمونه از کالاهای برتر این مارک آشنا کنیم تا با شناختی بهتر و دقیق تر دست به انتخاب و خرید بزنید.

1. تونر معجزه AHA BHA PHA سام بای می AHA BHA PHA 30 Days Miracle Toner

یکی از شناخته شده ترین محصولات پرفروش برند سام بای می، تونر معجزه AHA BHA PHA سام بای می است. این تونر جزو اولین محصولات این برند است. این محصول ادعا می نماید که تنها پس از یک ماه استفاده مداوم روی پوست شما جادو می نماید و به طور قابل توجهی به شفاف شدن پوست صورت یاری می نماید. ترکیبات اصلی تونر معجزه AHA BHA PHA سام بای می، آلفا هیدروکسی اسید (AHA)، بتا هیدروکسی اسید (BHA) و پلی هیدروکسی اسید (PHA) است. در حالت کلی ماده ای مانند AHA سلول های مرده پوست را از بین می برد در حالی که PHA رطوبت پوست را حفظ می نماید. بعلاوه BHA موجود در آن می تواند ترشح چربی اضافی را کم کند.

بعضی از زیرشاخه های تونر پوست سام بای می مدل AHA حاوی عصاره درخت چای برای پیشگیری از آکنه است. بعلاوه در نمونه های مختلف آن انواع عصاره های دیگر مانند پاپایا، فندق، نیلوفر آبی و نعناع فلفلی هم دیده می گردد که همگی برای پوست مستعد آکنه کاملا ملایم و مغذی هستند. گفتنی است که این برند پیشنهاد می نماید که تونر معجزه را با پدهای پنبه ای بهره ببرید تا از پخش آن به شکل یکنواخت روی صورت و اعمال و جذب آن مطمئن شوید. این تونر به طور جدی جادویی است و هزاران آنالیز مختلف روی آن این موضوع را تایید نموده است! یک بطری 50 میلی لیتری تونر معجزه با قیمت حدودا 1 میلیون و دویست هزارتومان در سال 1402 در سایت وبلاگ لاوان به فروش می رسد که به نظر من برای چنین محصولی بسیار منصفانه است.

2. کرم معجزه 30 روزه سام بای می AHA BHA PHA 30 Days Miracle Cream

مورد بعدی که در آنالیز محصولات سام بای می بر روی آن تمرکز خواهیم کرد، کرم معجزه 30 روزه سام بای می است که مکملی عالی برای تونر معجزه به شمار می رود. کرم معجزه دارای بسیاری از مواد مشابه تونر است و کاملا مشابه با محصول قبلی حدود 30 روز طول می کشد تا نتایج قابل توجهی خود را نشان دهد. علاوه بر AHA، BHA و PHA که برای پاکسازی و آب رسانی پوست شما به کار می رود، کرم پیش رو حاوی عصاره آلوئه ورا، زردچوبه، رزماری و سایر مواد طبیعی است. بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که کرم را در انتهای برنامه مراقبت از پوست خود برای آب رسانی به صورت و گردن خود بزنید. گفتنی است که در ست مراقبتی پیش رو این کرم موجود است.

3. فوم شست وشو صورت سام بای می مدل BUBBLE حجم 120 میلی لیتر

یکی از محصولات پرفروش برند سام بای می، فوم شست وشو صورت سام بای می مدل بای بای جوش سرسیاه همراه با عصاره چای سبز است (سعی کنید نام فوم را پنج بار سریع بگویید!). این پاک نماینده حباب حاوی BHA و چای سبز است که به آرامی منافذ پوست صورت شما را از دانه های سفید و سر سیاه پاک می نماید تا پوست شما تمیز و مرطوب گردد. این محصول بوی شگفت انگیزی هم دارد که ناشی از عصاره یاس، مریم گلی و اسطوخودوس است.

استفاده از این مدل فوم شست وشو صورت سام بای می مدل BUBBLE بسیار سرگرم نماینده است زیرا پس از استفاده از آن روی پوست خشک و حدود سه تا پنج دقیقه پس از آن، آغاز به کف کردن و ایجاد حباب می نماید. پس از آن تنها کافیست انگشتان خود را خیس کنید و فوم را روی صورت ماساژ دهید. سپس با آب ولرم پوست خود را بشویید تا پوستی زیبا و درخشان نمایان گردد!

4. کرم ضد آفتاب سام بای می مدل کالمینگ حجم 50 میلی لیتر

کرم ضد آفتاب سام بای می مدل کالمینگ از جمله مدل های بسیار سبک ضدآفتاب است که علاوه بر عملکرد محافظتی بالایی که دارد طراوتی دلپذیر به پوست شما می دهد. درواقع این ضد آفتاب از برند محبوب سام بای می علاوه بر مراقبت از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید بر پایه آب است که به صورت عمقی پوست را رطوبت رسانی و آب رسانی می نماید و تاثیرات مخرب محیطی را به حداقل می رساند. حتی جالب است بدانید که کرم ضد آفتاب سام بای می مدل کالمینگ، حاوی عصاره برگ آلوئه ورا و عصاره نیلوفر آبی سفید است که موجب تسکین دهندگی و التیام پوست های حساس می شوند.

5. سرم پوست سام بای می مدل یوجا نیاسین حجم 50 میلی لیتر

آخرین محصولی که در این مقاله پوشش خواهیم داد، سرم پوست سام بای می مدل یوجا نیاسین است. این محصول سام بای می حاوی عصاره یوجا کره ای و نیاسینامید است. وجود این دو ماده به یکدست کردن پوست و روشن کردن رنگ آن یاری به سزایی می نماید. این نوع سرم از برند سام بای می، حاوی 12 نوع مختلف ویتامین است که پوست کدر و ناهموار را شاداب می نماید. بعلاوه فوق العاده سبک است و پس از جذب کامل به هیچ وجه احساس چسبندگی به پوست شما نمی دهد. در حالت کلی من تمام مواد طبیعی موجود در این سرم مراقبتی مانند چای سبز و عصاره آووکادو را دوست دارم.

منبع: WHAT THE fab

منبع: دیجیکالا مگ

به "5 پیشنهاد از محصولات پرفروش برند سام بای می، برند کره ای محبوب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 پیشنهاد از محصولات پرفروش برند سام بای می، برند کره ای محبوب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید