تصمیم پرسپولیسی ها منطقی نیست ، منتظر بزرگترین آسیب به یک ستاره و تیم یحیی باشید!

به گزارش وبلاگ لاوان، مربی پیشین دروازه بان های تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به کمبود بازیکن در یک پست تیم گل محمدی هشدار داد.

تصمیم پرسپولیسی ها منطقی نیست ، منتظر بزرگترین آسیب به یک ستاره و تیم یحیی باشید!

به گزارش وبلاگ لاوان آنلاین، محسن سیدی درباره عدم جذب دروازه بان دوم به وسیله پرسپولیس گفت: من فکر می کنم فصل پیش روی فوتبال کشور خیلی سخت تر از سال گذشته که جام جهانی برگزار گردید پیگیری می گردد.

وی ادامه داد: رقابت های فشرده لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به همراه بازی های تیم ملی در جام ملت های آسیا باعث می گردد تا تیم ها حداقل سه مرتبه در طول فصل بدنسازی طولانی داشته باشند. همین موضوع عاملی برای تحلیل شرایط جسمانی بازیکنان خواهد بود.

مربی دروازه بان های پیشین پرسپولیس اضافه نمود: علیرضا بیرانوند بی شک نه تنها برترین دروازه بان حال حاضر ایران است بلکه فاصله زیادی با رقیبانش دارد. او را نمی توان با هیچ گلر دیگری در حال حاضر مقایسه کرد اما منطقی نیست جانشین نداشته باشد.

سیدی با اشاره به حاشیه های به وجود آمده از سوی گلر پرسپولیس در جابجایی تاکید نمود: بیرانوند نباید اعتماد به نفس کاذب پیدا کند. دشمن او غرور خودش خواهد بود. او راه اشتباهی را ابتدای جابجایی رفت اما خوشحالم تصمیم عاقلانه ای در سرانجام گرفت. تمرکز بیرانوند اگر بر هم بخورد هم خودش هم پرسپولیس و هم تیم ملی آسیب می بیند.

باید جانشین خوب او پیدا گردد. سیدی با اشاره به این جمله گفت: بیرانوند در فصل پیش رو حداقل 60 بازی ملی و باشگاهی انجام می دهد. اگر جانشین نداشته باشد قطعا به خودش و تیم های ملی و پرسپولیس ضربه می زند. او برای فصل سنگین پیش رو اصلا کافی نیست. کوچک ترین مصدومیت او بزرگترین لطمه را می زند.

منبع: همشهری آنلاین

به "تصمیم پرسپولیسی ها منطقی نیست ، منتظر بزرگترین آسیب به یک ستاره و تیم یحیی باشید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم پرسپولیسی ها منطقی نیست ، منتظر بزرگترین آسیب به یک ستاره و تیم یحیی باشید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید