تیم ملی کشتی فرنگی ایران قهرمان آسیا شد

به گزارش وبلاگ لاوان، پویا دادمرز در 55، ایمان محمدی در 63، ناصر علیزاده در 87 و امین میرزازاده در وزن 130 کیلوگرم، به مدال طلا رسیدند و امین کاویانی نژاد در وزن 77 کیلوگرم نیز به علت آسیب دیدگی در فینال به میدان نرفت و به مدال نقره رسید.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران قهرمان آسیا شد

شاگردان حسن رنگرز قهرمانی زودهنگام رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا را از آن خود کردند.

به گزارش خبرآنلاین، تیم ملی کشتی فرنگی ایران با کسب 4 مدال طلا و یک نقره در 5 وزن نخست رقابت های قهرمانی 2023 آسیا و بعلاوه داشتن 2 کشتی گیر در فینال و 2 کشتی گیر در ملاقاتهای رده بندی 5 وزن دوم، عنوان قهرمانی زودهنگام مسابقات آسیایی در آستانه قزاقستان را بدست آورد.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران حداقل صاحب 180 امتیاز در این مسابقات خواهد شد و تیم های قزاقستان و قرقزیستان نیز حداکثر به 170 و 171 امتیاز خواهند رسید.

در جریان رقابت های 5 وزن نخست که روز گذشته یکشنبه برگزار گردید، پویا دادمرز در 55، ایمان محمدی در 63، ناصر علیزاده در 87 و امین میرزازاده در وزن 130 کیلوگرم، به مدال طلا رسیدند و امین کاویانی نژاد در وزن 77 کیلوگرم نیز به علت آسیب دیدگی در فینال به میدان نرفت و به مدال نقره رسید.

در 5 وزن دوم نیز ایمن طلب و بالی راهی فینال شدند و عباسی و مهمدی نیز به ملاقات رده بندی رفتند. ملاقاتهای رده بندی و فینال 5 وزن دوم از ساعت 15 و 30 دقیقه امروز دوشنبه برگزار می گردد.

منبع: عصر ایران

به "تیم ملی کشتی فرنگی ایران قهرمان آسیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی کشتی فرنگی ایران قهرمان آسیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید