جزئیات سقوط هواپیمای فوق سبک در گرمسار ، کاپیتان فتحی نژاد و یک زن جوان کشته شدند

به گزارش وبلاگ لاوان، این هواپیمای فوق سبک صبح امروز در حوالی بخش ایوانکی شهرستان گرمسار و در یک کیلومتری فرودگاه خصوصی افلاک آسیا در این شهرستان دچار سانحه شده و سقوط کرد.

جزئیات سقوط هواپیمای فوق سبک در گرمسار ، کاپیتان فتحی نژاد و یک زن جوان کشته شدند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن تأیید این خبر از اعزام 2 اکیپ امدادی به محل سقوط این هواپیما اطلاع داد.

علی آقا یحیایی با بیان اینکه این حادثه را ساعت 9 صبح امنیت پرواز فرودگاه افلاک آسیا به هلال احمر استان سمنان اطلاع داده است گفت: به محض اطلاع این حادثه دو اکیپ شامل 6 نفر از نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر به همراه یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان اضافه نمود: متأسفانه دو نفر از سرنشینان این هواپیمای فوق سبک شامل یک مرد و یک زن براثر این سانحه جان باختند.

یحیایی با اشاره به اینکه عملیات امداد و نجات همچنان به اتمام نرسیده است و انتها عملیات هنوز اعلام نشده است توضیح داد: به محض کسب اطلاعات تکمیلی، به رسانه ها اطلاع رسانی می گردد.

رضا عامری معاون امداد و نجات هلال احمر شهرستان گرمسار هم در این زمینه با بیان اینکه هواپیمای آموزشی در ارتفاع 150 متری از سطح زمین دچار حادثه شده و سقوط کرد گفت: این سانحه در حدود 300 تا 500 متری از فرودگاه افلاک ایوانکی اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به مرگ هر دو سرنشین این هواپیما گفت: در اثر این حادثه کاپیتان فتحی نژاد که 51 سال سن داشته و خانم حسینی نژاد که از نیروهای آموزشی بوده جان باختند.

تصاویر این حادثه را در زیر ببینید:

منبع: گردشبان

به "جزئیات سقوط هواپیمای فوق سبک در گرمسار ، کاپیتان فتحی نژاد و یک زن جوان کشته شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات سقوط هواپیمای فوق سبک در گرمسار ، کاپیتان فتحی نژاد و یک زن جوان کشته شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید