حذف آسیایی استقلال و پرسپولیس ضربه مهلکی به فوتبال ایران بود

به گزارش وبلاگ لاوان، حسین فرزامی در تبادل نظر با خبرنگاران، در مورد حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان گفت: این اتفاق ضربه بدی به فوتبال ما زد. طرفداران و تیم از این مسئله ای که به وجود آمد بسیار ناراحت هستند اما باید بپذیریم که منتظر چنین اتفاقی بودیم. چندین سال است که کنفدراسیون آسیا به ما هشدار داده بود اما ما تا اتفاقی برایمان نیفتد دست به کار نمی شویم.

حذف آسیایی استقلال و پرسپولیس ضربه مهلکی به فوتبال ایران بود

وی تاکید نمود: حالا باید آقایانی که مدعی بودند و چند وقت پیش با صراحت تمام می گفتند که مشکل حل شده است و استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان حضور دارند بیایند و جواب مردم را بدهند که چرا به طرفداران دو تیم دروغ گفته اند.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال در ادامه اعلام نمود: معین بود که به علت نداشتن استانداردهای لازم، AFC ما را کنار خواهد گذاشت اما اینکه آقایان اصرار داشتند این اتفاق رخ نخواهد داد برای همه جالب بود. ما با داشتن این همه سرمایه نتوانستیم امکاناتی را به وجود بیاوریم که سرخابی ها حذف نشوند. فکر می کنم زمان آن رسیده که دو تیم به بخش خصوصی واگذار شوند تا شاید این مسائل حل گردد. زمان آن فرارسیده که دولت، استقلال و پرسپولیس را رها نموده و اجازه دهد عاشقان این دو تیم دست به کار شده و شرایطی را به وجود بیاورند که سرخابی ها از این گردابی که در آن در حال غرق شدن هستند نجات پیدا نمایند.

وی در خصوص حضور سپاهان و فولاد در لیگ قهرمانان گفت: این دو تیم امکانات خوبی دارند که توانسته اند مجوز حضور در لیگ قهرمانان را به دست بیاورند و امیدوارم بتوانند نماینده های شایسته ای برای فوتبال ایران باشند.

فرزامی در خصوص ملاقات روز شنبه استقلال برابر مس رفسنجان گفت: با این وضعیتی که پیش آمده فکر می کنم آبی ها از لحاظ روحی دچار مشکل شده باشند. آنها امیدوار بودند که بتوانند در لیگ قهرمانان خوش بدرخشند اما حذف آنها به طور حتم تا مدت ها از لحاظ روحی آنان را دچار مشکل خواهد نمود. مجیدی باید کوشش کند تا شرایط روحی بازیکنانش را آماده ملاقات برابر مس کند. مس هم می خواهد از تهران دست پر خارج گردد. بنابراین ضروری است بازیکنان استقلال تمرکزشان را بر روی این بازی بگذارند تا بتوانند با پیروزی در این ملاقات و تداوم صدرنشینی شhن تا حدودی دل طرفدارانشان را بعد از این اتفاق تلخ، شاد نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حذف آسیایی استقلال و پرسپولیس ضربه مهلکی به فوتبال ایران بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف آسیایی استقلال و پرسپولیس ضربه مهلکی به فوتبال ایران بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید