از بازگشت به لیگ ایران پشیمان شدم ، حضور در استقلال اصلا به نفع من نشد

به گزارش وبلاگ لاوان، فردین رابط، بازیکن سابق استقلال از شرایط این روزهای خودش در لیگ دسته دوم سوئد می گوید.

از بازگشت به لیگ ایران پشیمان شدم ، حضور در استقلال اصلا به نفع من نشد

وبلاگ لاوان آنلاین - امیرحسین اعظمی

فردین رابط نخستین بار به عنوان سهمیه زیر 23 سال در استقلال تهران نامش را بر سر زبان ها انداخت. او مثل برخی از فوتبالیست های جوانی که از استقلال و پرسپولیس رشد کردند، آرزوهای زیادی داشت تا بتواند به بالاترین سطح ممکن در فوتبال ایران برسد ولی در چند سال اخیر روزهای خوبی را تجربه نکرد تا انتها چندماه قبل فوتبال ایران را ترک کرد و راهی سوئد شد. رابط در تیم دالکورد بازی می نماید و حالا از اخبار فوتبال ایران دور شده است. با این بازیکن در خصوص وضعیتش در فوتبال سوئد صحبت کردیم که او به سؤالات وبلاگ لاوان ورزشی پاسخ داد.

*خیلی بی سر و صدا به فوتبال سوئد رفتی، درست است؟

بله، من از تیم های لیگ رجحان هم پیشنهاد داشتم ولی تصمیم گرفتم به سوئد بروم. فصل گذشته 8 بازی به اتمام لیگ دسته اول سوئد مانده بود که به تیم دالکورد آمدم اما فقط 2 بازی در لیگ انجام دادم و یک بازی هم در جام حذفی چون احتیاج به زمان داشتم تا با تیم هماهنگ شوم. متأسفانه در سرانجام بازی ها هم تیم ما به لیگ دسته دوم سقوط کرد.

*حتما تیم ضعیفی بودید که سقوط کردید؟

دالکورد در نیم فصل اول در همه بازی ها مغلوب شد و در نهایت سرمربی اش را تغییر داد. روند تیم در نیم فصل دوم بهتر شد و در نهایت هم تیم با اختلاف یک امتیاز نتوانست در لیگ دسته اول سوئد بماند. رقابت در لیگ سوئد واقعا سخت است.

*هنوز فصل نو آغاز نشده؟

نه، لیگ آغاز نشده و قرار است 2 هفته دیگر آغاز گردد. اینجا به علت سردی هوا، زمان آغاز لیگ نسبت به دیگر کشورهای اروپایی فرق دارد ولی جام حذفی آغاز شده که البته بازی های حذفی در سوئد به صورت گروهی برگزار می گردد. ما بازی اول را باختیم و من فیکس بازی کردم.

*در چه پستی بازی می کنی؟

من پارسال وینگر بودم ولی سال جاری دفاع راست هستم. سرمربی از من خواسته در این پست بازی کنم و نظر او این است که در دفاع راست بهتر جواب می دهم.

*فکر می کنی بازی در لیگ دسته دوم سوئد بهتر از بازی در لیگ برتر ایران است؟

شاید خیلی ها بگویند برای من بازی در لیگ برتر ایران بهتر است ولی در اینجا امکانات خوبی در اختیار فوتبالیست ها واقع شده است. حتی امکانات تیم دسته دوم سوئد را در استقلال هم نداشتیم، چه برسد به پدیده و نفت مسجدسلیمان که در کانکس لباس عوض می کردیم. من اینجا آرامش دارم و دنبال هدف های خودم هستم.

*ولی ممکن است دیده نشوی و یکباره محو شوی، این موضوع نگرانت نمی نماید؟

شاید گاهی اوقات نگران شوم ولی دوست دارم برای رسیدن به هدفم بجنگم. وقتی علیرضا جهانبخش راهی فوتبال اروپا شد کسی او را نمی شناخت ولی در ادامه همه چیز برای این بازیکن تغییر کرد. من هم دوست دارم به نوعی راه او را بروم، من در فکر خودم 3 سال آینده را می بینم تا بتوانم پیشرفت کنم و به تیم های بهتری بروم. راستش را بخواهید در فکرم این بود که دوباره به لیگ برتر ایران برگردم ولی پشیمان شدم. فعلا دوست دارم در فوتبال سوئد برای رسیدن به هدف هایم بجنگم.

*لیگ ایران را دنبال می کنی؟

نه.

*چرا؟

دوست ندارم بازی ها را دنبال کنم و برایم مهم نیست. من در فوتبال ایران به حقم نرسیدم، حضور در استقلال می توانست به سود من باشد ولی شرایط طوری پیش نرفت که باب میل من باشد.

*از چه لحاظ؟

به من بازی ندادند و اعتماد نکردند. من با استراماچونی، مجیدی و فکری کار کردم ولی آنها به من اعتماد نکردند. زمانی که مجیدی راهنمایی تیم را بر عهده داشت، قبل از آغاز فصل در 3 بازی محبت آمیز 4 گل زدم ولی فصل که آغاز شد حتی یک دقیقه هم بازی نکردم. یک بازیکن 19 ساله دیگر باید چه کار کند؟ فکری هم به من گفت تو فوتبالیست خوبی هستی و در استقلال بازی می کنی ولی این مربی هم در چند بازی و در دقایقی کوتاه به من بازی داد. در پدیده بازیکن فیکس بودم ولی دیگر تصمیم گرفتم از فوتبال ایران بروم. من کوشش، تمرین و جنگیدن را دوست دارم و امیدوارم به هدف هایی که در فکر دارم برسم.

منبع: همشهری آنلاین

به "از بازگشت به لیگ ایران پشیمان شدم ، حضور در استقلال اصلا به نفع من نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از بازگشت به لیگ ایران پشیمان شدم ، حضور در استقلال اصلا به نفع من نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید