حواسمان به حجتیه ای ها باشد

به گزارش وبلاگ لاوان، ایران همچون استخوان تیز، در گلوی شیطان بزرگ گیر نموده است. شاید این بهترین تعبیر برای حال و روز نزار و دست از پا درازتر آمریکا و همپیمانان او در منطقه باشد؛ حال و روزی که استحکام و قدرت پایدار نظام جمهوری اسلامی و تجربه ارزشمند مدیریت جهادی فرزندان انقلاب را نمایان می سازد.

حواسمان به حجتیه ای ها باشد

به گزارش وبلاگ لاوان، حسن طاهری با این مقدمه در روزنامه 19 دی نوشت: فاش شدن مذاکره افراد بن سلمان با برخی از تجار برای تخریب اقتصاد ایران و ترور مقام های ایرانی از چند سال گذشته تا کنون نشان می دهد قدرت منطقه ای ایران تا چه اندازه به کابوسی هراسناک برای خواب سراسرپریشان دشمنان انقلاب تبدیل شده است. کابوسی که با حضور قدرتمند جبهه مقاومت و جهاد، سال هاست خواب راحت را از زورمداران و زرسالاران منطقه سلب نموده است.

آمریکا اکنون لحظه به لحظه طعم تلخ شکست در برابر ملت مقاوم ایران را می چشد. پس از محکومیت آمریکا در دادگاه لاهه و عدم همراهی اروپا در تحریم ایران و خروج از برجام و درست یک هفته بعد از بازگشت کامل تحریم های آمریکا علیه ایران، آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارش تازه خود مجدداً تأیید نموده است که ایران به تمام تعهدات خود بر اساس توافق هسته ای (برجام) پایبند مانده و در گزارش فصلی خود نوشته است که ایران ذخیره اورانیوم غنی شده با درصد پایین خود را در سطح مجاز نگه داشته و درصد غنی سازی اورانیوم را هم از سطح معین شده بالاتر نبرده است.

در چنین دوران حساسی که نشانه های اقتدار کم نظیر نظام اسلامی در دنیا آشکار شده و میوه های صلابت ملت به ثمر نشسته و شگفتی همه کشورهای بیطرف دنیا را برانگیخته، رسانه های دشمن به صورت جدی به دنبال ایجاد التهاب و شکاف و چندصدایی در جبهه علاقه مندان به انقلاب و کاشت بذر ناامیدی به آینده و جداساختن مردم از بدنه نظام هستند.

نیش زهرآلود کین توزانه تبلیغات بی بی سی، ایران اینترنشنال، رادیو فردا و من وتو، به همراه همه پیاده نظام شبکه های مجازی خود، حمله جدیدی نبوده و اقتضای طبیعت بد ذات دشمن را نشان می دهد. آن چه تعجب برانگیز است همنوایی برخی نظریه پردازان به ظاهر دو آتشه مدعی و انقلابی نما با توپخانه های جنگ رسانه ای نظام سلطه علیه انقلاب اسلامی است.

درز کردن برخی مواضع توفانی و نقشه های هیجانی مهندسان پنهان شده در اتاق های جنگ روانی و بازی در پازل رسانه های دشمن و تخریب و تهدید و توهین به دست اندرکاران مورد اعتماد نظام و ایجاد کدورت و بددلی میان نظام و مردم، به جای تزریق امید و استحکام صفوف همه دوستداران انقلاب و نهضت امام، آن هم در این روزهای خطر و خاطره چه معنایی می تواند داشته باشد؟

این روزها برای برخی که بدون هیچ توجهی به شرایط زمان و مکان، بر شاخه نشسته و بن می برند، سخن ارزشمند حضرت امام (ره) باید بسیار تأمل برانگیز باشد: حواستان را جمع کنید که نکند یک مرتبه متوجه شوید که انجمن حجتیه ای ها همه چیزتان را نابود نموده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "حواسمان به حجتیه ای ها باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حواسمان به حجتیه ای ها باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید