خبرنگاران اردوگاه شهید بابایی قزوین ظرفیت گردشگری را دارد

به گزارش وبلاگ لاوان، قزوین - خبرنگاران - معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ضمن بازدید از اردوگاه شهید بابایی (یانس آباد) قزوین، گفت: این مرکز دانش آموزی به دلیل موقعیت مناسب و بهره مندی از تجهیزات و زیرساخت های فرهنگی و ورزشی، قابلیت تبدیل شدن به یکی از قطب های مهم گردشگری را دارد.

خبرنگاران اردوگاه شهید بابایی قزوین ظرفیت گردشگری را دارد

مهراله رخشانی مهر روز پنجشنبه در بازدید از این اردوگاه، گفت: عملیات نوسازی و بهسازی اردوگاه دانش آموزی شهید بابایی قزوین که به منظور استفاده از فعالیت های فرهنگی و ملی در نظر گرفته شده باید سرعت و شتاب بیشتری به خود بگیرد و تخصیص سریع اعتبارات ملی و استانی می تواند به فرایند اجرایی موجود یاری کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین نیز در این بازدید گفت: تامین منابع اقتصادی برای اجرای طرح عمرانی آموزش و پرورش مساله مهمی است که از مسوولان انتظار همکاری و مساعدت بیشتر داریم.

حسنعلی اصغری با بیان اینکه اردوگاه شهید بابایی (یانس آباد) توان تبدیل شدن به یک اردوگاه تفریحی و آموزشی عظیم و مهم کشور را دارد ، اضافه نمود: این اردوگاه مکان بسیار مناسبی برای اجرای برنامه های فرهنگی و اوقات فراغت دانش آموزان است و به دلیل موقعیت ممتازی که دارد بسیاری از استان های کشور از جمله البرز، تهران و شمال کشور می توانند از خدمات آن بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه این مجموعه دارای 121 هکتار وسعت، 96 آپارتمان و 24 واحد ویلایی با زیربنای 65 متری بوده که تعدادی از آنها نیز بازسازی و آماده بهره برداری شده، ادامه داد: زمین فوتبال، والیبال و بسکتبال، بازیگاه بچه ها، سالن غذاخوری، سالن جلسات، آبشار و آلاچیق، نمازخانه و 30 دستگاه دوچرخه از امکانات فعلی این اردوگاه است.

اردوگاه فرهنگی و تفریحی شهید بابایی (یانس آباد) در حاشیه آزادراه قزوین - کرج، روبروی نیروگاه 2 هزار مگاواتی شهید رجایی واقع شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران اردوگاه شهید بابایی قزوین ظرفیت گردشگری را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اردوگاه شهید بابایی قزوین ظرفیت گردشگری را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید