خبرنگاران بایرلورکوزن فرصت صدر نشینی را از دست داد

به گزارش وبلاگ لاوان، تهران-خبرنگاران- تیم فوتبال بایرلورکوزن با قبول شکست مقابل اینتراخت فرانکفورت نه تنها فرصت صدر نشینی در بوندسلیگا را از دست داد بلکه درخطر از دست دادن صندلی دوم جدول رده بندی این رقابت ها نیز نهاده شد.

خبرنگاران بایرلورکوزن فرصت صدر نشینی را از دست داد

به گزارش وبلاگ لاوان؛ چهاردهمین هفته از رقابت های بوندسلیگای آلمان امشب با برگزاری پنج ملاقات همزمان درحالی شروع شد که بایرلورکوزن می توانست با رجحان برابر فرانکفورت به صدر جدول رده بندی این رقابت ها صعود کند اما این نتیجه حاصل نشد.

شاگردان پیتر بوش در این ملاقات که در استادیوم خانگی اینتراخت فرانکفورت کومرتسباک آرنا برگزار گردید با نتیجه 2 بر یک نتیجه را به رقیب نه چندان آماده خود واگذار کردند و 28 امتیازی ماندند.

فرانکفورت نیز با کسب هر سه امتیاز این ملاقات 20 امتیازی شده و به رده هشتم جدول رده بندی این مسابقات صعود کرد.

این درحالی است که ابتدا ندیم امیری دردقیقه 10 برای بایرلورکوزن در این ملاقات گلزنی و تیمش را پیش انداخته بود اما این رجحان زیاد هم دوام نیافتو امین یونس دردقیقه 22 گلزنی و بازی را به تساوی کشاند و دیگر گل این تیم را ادموند تاپسوبا مدافع لورکوزن به اشتباه درون دورازه خودی جای داد و این گل و رجحان را به حریف تقدیم کرد.

در سایر ملاقاتهای همزمان نیز این نتایج به دست آمد:

کلن صفر - آگزبورگ یک

آرمنیا بیلفد صفر - مونشن گلاد باخ یک

هافن هایم یک - فرایبورگ 3

وردربرمن صفر- یونیون برلین 2

در ادامه رقابت های امشب تا ساعتی دیگر هرتابرلین با شالکه قعر نشین ملاقات می نماید و همانطور که عنوان شد لایپزیک با اشتوتگارت ملاقات می نماید.

بایرن مونیخ مدعی کسب عنوان قهرمانی و صدر نشین این مسابقات نیز در حساس ترین ملاقات این هفته یکشنبه شب با ماینتس ملاقات خواهد نمود.

هم اکنون باوارایی ها از 13 بازی 30 امتیاز کسب نموده و به تنهایی درصدر جدول این رقابت ها ایستاده اند.

تیم های لورکوزن و لایپزیک نیز با کسب 28 امتیاز نزدیک ترین تعقیب کنندگان بایرن درصدر جدول هستند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران بایرلورکوزن فرصت صدر نشینی را از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بایرلورکوزن فرصت صدر نشینی را از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید