دربی لندن در فینال لیگ اروپا، کپا این بار ناجی چلسی در ضربات پنالتی بود

به گزارش وبلاگ لاوان، چلسی با درخشش دروازه بان اسپانیایی خود در ضربات پنالتی برابر آینتراخت فرانکفورت پیروز و حریف آرسنال در فینال لیگ اروپا شد.

دربی لندن در فینال لیگ اروپا، کپا این بار ناجی چلسی در ضربات پنالتی بود

دربی لندن در فینال لیگ اروپا، کپا این بار ناجی چلسی در ضربات پنالتی بود

دومین دیدار نیمه نهایی لیگ اروپا امشب با فزونی چلسی برابر آینتراخت فرانکفورت در ضربات پنالتی و صعود این تیم به دیدار نهایی همراه بود.

بازی در استادیوم استمفوردبریج با گل لوفتوس چیک در دقیقه 28 برای چلسی آغاز شد اما لوکا یوویچ، ستاره اینتراخت و بازیکن فصل آینده رئال مادرید با گلزنی در دقیقه 47 بازی را به تساوی کشاند.

در نهایت با تساوی یک - یک در بازی رفت و شکل گیری نتیجه مشابه در جدال دور برگشت بازی به دو وقت 15 دقیقه ای کشیده شد، اما کوشش دو تیم ثمری نداشت تا بازی در ضربات پنالتی دنبال گردد.

در این مرحله ضربات چلسی توسط راس بارکلی، جورجینیو، داوید لوئیز و ادن هازارد به گل تبدیل شد و ضربه سزار آزپیلیکوئتا از دست رفت. اینتراخت هم توسط سباستین آلر، لوکا یوویچ و دی گوژمان به گل رسید و با از دست رفتن ضربات مارتین هینترگر و پاچینچیا، چلسی با فزونی 4 بر 3 در ضربات پنالتی به فینال راه یافت.

کپا، دروازه بان اسپانیایی چلسی که در فینال جام اتحادیه جنجال ساز شده بود این بار در ضربات پنالتی با مهار دو ضربه، ناجی تیمش بود تا خاطرات تلخ آن دیدار را به فراموشی بسپارد.

به این ترتیب درست مثل لیگ قهرمانان در لیگ اروپا هم فینالی تمام انگلیسی را شاهد خواهیم بود و چلسی و آرسنال در شهر باکو، دربی لندن را برای فتح جام انجام خواهند داد.

منبع: ایران ورزشی

به "دربی لندن در فینال لیگ اروپا، کپا این بار ناجی چلسی در ضربات پنالتی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دربی لندن در فینال لیگ اروپا، کپا این بار ناجی چلسی در ضربات پنالتی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید