دست پرسپولیس درد نکند برایم استوری گذاشت! ، مهم ترین و خاص ترین خاطره ام از پرسپولیس این صحنه است

به گزارش وبلاگ لاوان، مدافع اسبق تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به خداحافظی اش از فوتبال واکنش نشان داد.

دست پرسپولیس درد نکند برایم استوری گذاشت! ، مهم ترین و خاص ترین خاطره ام از پرسپولیس این صحنه است

به گزارش وبلاگ لاوان آنلاین، محمد انصاری در خصوص خداحافظی از فوتبال و اینکه چه شد که این تصمیم را گرفت، اظهار کرد: متأسفانه مصدومیت مانع بزرگی بود و به همین علت مجبور شدم از ادامه فوتبال کناره گیری کنم. بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا که از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شدم دو بار دیگر این اتفاق تکرار شد و با توجه به شرایطی که وجود داشت کار عاقلانه این بود که از فوتبال خداحافظی کنم.

وی در پاسخ به این سوال که 31 سالگی برای خداحافظی از فوتبال زود نبود، اضافه نمود: به هر حال ناراحت نیستم چرا که من نیمه پر لیوان را می بینم و در هر شرایطی خدا را شکر می کنم. حقیقتا در این مورد تسلیم تقدیر شدم.

بازیکن اسبق پرسپولیس در خصوص اینکه واکنش ها به خداحافظی او جالب توجه بود و همه به این خداحافظی واکنش داشتند، گفت: شاید خیلی ها خشنود شدند که من از فوتبال خداحافظی کردم! اما از شوخی گذشته باید بگویم که هر بازیکنی که از فوتبال می رود، دوست دارد خداحافظی و بدرقه خوبی داشته باشد. من هم مثل بقیه دوست داشتم این اتفاق بیفتد و از همه کسانی که با تماس تلفنی یا پیغام به من لطف داشتند متشکرم. بعلاوه از طرفداران پرسپولیس متشکرم که مثل همواره پشتیبان من بودند.

مدافع اسبق پرسپولیس در خصوص اینکه این باشگاه برای بازی خداحافظی او برنامه ای دارد و یا یک بازی ترتیب خواهند داد، گفت: برای من استوری گذاشتند و دست شان درد نکند!

وی در خصوص اینکه دلتنگ فوتبال می گردد یا نه، توضیح داد: از فوتبال دور نیستم. فوتبال دورهمی با دوستانم بازی می کنم که واقعا لذت آن از بازی های سطح اول کم نیست.

انصاری در خصوص اینکه قاب خاطره انگیز دوران فوتبالش از نظر او چیست، اظهار کرد: فکر می کنم پارگی رباط در بازی فینال آسیا و آن عکسی که با عصا در کنار جام گرفتم یک قاب خاطره انگیز بود که عکس آن را تا همواره با خودم به همراه خواهم داشت. آن صحنه خاص ترین و مهم ترین صحنه فوتبال من بود و فکر می کنم همانجا خاتمه آرزوهای فوتبالی من شکل گرفت.

مدافع اسبق تیم ملی کشورمان در خصوص اینکه عمر فوتبال او کوتاه بود و این شاید ناراحت کننده باشد، توضیح داد: من به شانس اعتقاد ندارم اما مصدومیت های متوالی علت کوتاه شدن عمر فوتبال حرفه ای من بود. من همواره زندگی حرفه ای را رعایت می کردم اما این مصدومیت ها باعث شد تا عمر فوتبالی من کوتاه باشد.

منبع: همشهری آنلاین

به "دست پرسپولیس درد نکند برایم استوری گذاشت! ، مهم ترین و خاص ترین خاطره ام از پرسپولیس این صحنه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دست پرسپولیس درد نکند برایم استوری گذاشت! ، مهم ترین و خاص ترین خاطره ام از پرسپولیس این صحنه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید