راهنمای یافتن مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما تهران به قشم

به گزارش وبلاگ لاوان، بلیط هواپیما تهران قشم، پرفروش ترین بلیط در ایام تعطیل و ماه های سرد سال است. آیا راهی برای خرید ارزانتر بلیط هواپیما قشم تهران است؟ کدام سایت ارزانترین بلیط این مسیر را ارائه میدهد؟

راهنمای یافتن مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما تهران به قشم

قشم بزرگترین جزیره ایران با مساحتی حدود 1500 کیلومتر مربع از 25 کشور جهان نیز بزرگ تر است. قشم از دیرباز به عنوان مروارید خلیج فارس معروفیت داشته است. بعلاوه به دلیل منظره ها طبیعی مجذوب نماینده، سواحل زیبا و بازارهای آزاد، یکی از منطقه ها گردشگری معروف ایران به شمار می رود. همینطور آب و هوای دل بی نظیر قشم در زمستان باعث می گردد تا مسافران، بهاری رویایی را در این فصل سرد تجربه نمایند و از تماشا جاذبه های قشم لذت ببرند.

مسیرهای پروازی مختلفی به جزیره قشم وجود دارد که مهمترین آن ها تهران قشم است. خطوط پروازی قشم، تابان، چابهار، ایران ایر، معراج و ... روزانه مسافران زیادی را به سمت قشم جابه جا می نمایند.

راهنمای خرید آنلاین بلیط تهران به قشم

برای خرید کمترین قیمت بلیط هواپیما تهران به قشم، بهتر است به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید. مراجعه به سایت های معتبر خرید بلیط از جمله علی بابا، فلایتیو، پته، اسنپ تریپ و… میتواند به شما در خرید مقرون به صرفهتر بلیط تهران قشم یاری کند. کافیست به اینترنت متصل و وارد یکی از سایت های خرید آنلاین بلیط هواپیما از جمله pateh.com بشوید.

برای رزرو بلیط مورد نظر خود ابتدا شهر مبدا و مقصد را به همراه تاریخ سفر خود انتخاب کنید و سپس روی دکمه سبز رنگ جستجو کلیک کنید. صفحه جدیدی برای شما باز می گردد که در آن انواع مختلف بلیط هواپیما بر اساس قیمت بلیط، نوع ایرلاین، کلاس پروازی، ساعت پرواز و چارتر یا سیستمی بودن بلیط دسته بندی شده اند. بعلاوه اگر روی گزینه جزئیات بیشتر کلیک کنید، اطلاعاتی درباره اندازه بار مجاز ایرلاین مربوطه، قوانین و مقررات و ... به شما نمایش داده می گردد.

برای اینکه بتوانید به صورت دقیق تر جستجو کنید و به بلیط با مشخصات مورد نظرتان را زودتر پیدا کنید، در قسمت راست صفحه فیلترهای مختلفی وجود دارد که بر اساس نوع هواپیما، نوع بلیط، نام فرودگاه، قیمت، زمان پرواز، ایرلاین های مختلف و آژانس های مختلف دسته بندی شده اند که با فیلتر هر یک از آنها میتوانید به بلیط مورد نظرتان نزدیک تر شوید. در نهایت با انتخاب بلیط مورد نظرتان، به صفحه صبت مشخصات و پرداخت نهایی منتقل میشوید.

کمترین قیمت بلیط هواپیما تهران قشم را بخرید!

برای یافتن مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیمای تهران به قشم، خلاف آنچه بیشتریت عمل می نمایند، اقدام به سفر کنید. یعنی تا جای ممکن از خرید بلیط در روزهای تعطیل اجتناب کنید، در این روزها بلیط تهران قشم با گران ترین قیمت به فروش میرسد.

به طور مثال اگر توانایی مرخصی گرفتن دارید یا کارتان طوری است که نیاز به حضور فیزیکی ندارید. روز خاتمهی تعطیلات اقدام به خرید بلیط هواپیما تهران به قشم کنید. در این زمان به دلیل اینکه بیشتر افراد در حال برگشت به تهران هستند، افراد کمی تقاضای سفر کردن به قشم را دارند؛ در نتیجه شرکت های چارتر نماینده برای پر کردن صندلی های هواپیما، قیمت بلیط را به اندازه زیادی کاهش می دهند. در این زمان شما می توانید از مقرون به صرفه ترین بلیط های موجود بهره ببرید.

از دیگر راه های خرید کمترین قیمت بلیط هواپیما تهران قشم، سفر در زمانی است که تقاضا برای سفر به قشم بسیار محدود است. اواخر بهار تا اوایل پاییز به دلیل گرما و رطوبت جنوب کشور، تقاضا برای سفر به قشم به حداقل میرسد. در این بازه مقرون به صرفهترین بلیط های قشم به تهران و تهران به قشم ارائه میگردد.

بلیط لحظه آخری تهران به قشم، راه چاره خرید کمترین قیمت بلیط

از خرید بلیط های لحظه آخری غافل نشوید! خرید بلیط لحظه آخری برای افرادی که به لحاظ شغلی محدودیتی ندارند و توانایی بستن چمدان و بار و بندیل خود را در کوتاه ترین زمان دارند یکی از برترین انتخاب ها است.

درواقع کمترین قیمت بلیط هواپیما تهران قشم، بلیط لحظه آخری است. درست است پیدا کردن آن سخت است اما تاثیر بسزایی در صرفه جویی در هزینه هایتان خواهد داشت.

دلیل مقرون به صرفه بودن بلیط های لحظه آخری این است که ایرلاین یا شرکت چارتر نماینده با ارائه، بلیت زیر قیمت، کوشش در پر کردن صندلی های هواپیما در آخرین لحظات دارد.

البته این موضوع را از قلم نیاندازید که اگر برای سفر خود برنامه ریزی بلند مدتی انجام دادید و زمان بندی مشخصی دارید، این مدل بلیط را به شما پیشنهاد نمی کنیم زیرا احتمال پیدا نکردن بلیط لحظه آخری نیز وجود دارد. این سبک بلیط ها مانند قلاب ماهیگیری است؛ شما باید پیوسته در جستجوی بلیط لحظه آخری باشید تا یک بار قلاب تان به یک بلیط مقرون به صرفه قیمت گیر کند.

در خاتمه از قلم نیاندازید…

برای خرید مقرون به صرفهترین بلیط هواپیما تهران قشم، در روزهای وسط هفته و ترجیحا غیر تعطیل اقدام کنید. از بلیط های لحظه آخری غافل نشوید و اگر برای ایام تعطیل قصد سفر دارید، بلیط خود را از 2هفته زودتر بخرید. نمودار قیمتی سایت های خرید آنلاین بلیط هواپیما میتوانند به شما در پیدا کردن کمترین قیمت بلیط هواپیما تهران قشم یاری نمایند.

منبع: همگردی

به "راهنمای یافتن مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما تهران به قشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای یافتن مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما تهران به قشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید