رویداد استارت آپی حوزه گردشگری و صنایع دستی در همدان برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ لاوان، مسئول اجرایی unwto در دبیرخانه اجلاس جهانی گردشگری گفت: هم زمان با برگزاری چهلمین اجلاس جهانی گردشگری رویداد استارت آپی حوزه گردشگری و صنایع دستی در همدان برگزار می گردد.

رویداد استارت آپی حوزه گردشگری و صنایع دستی در همدان برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ لاوان به نقل از کمیته اطلاع رسانی اجلاس گردشگری unwto ، مصطفی عزیزیان مسئول اجرایی unwto در دبیرخانه اجلاس جهانی گردشگری با اعلام این خبر گفت: این استارت آپ فرصت استثنایی ارائه محصولات ؛ خدمات نوآورانه به اعضای سازمان گردشگری میهمان در اجلاس که شامل ، فعالان ، متخصصین و سرمایه گذاران بین المللی حوزه گردشگری هستند را فراهم خواهد نمود.

او اضافه نمود: این رویداد در راستای توسعۀ فرهنگ کارآفرینی دانش بنیان و زمینه سازی برای ایجاد کسب وکارهای نوپا، به عنوان نخستین استارت آپ گردشگری در استان و به منظور ارائه راهکار نوین در رونق گردشگری برگزار می گردد.

عزیزیان ادامه داد: خلق ایده، کشف فرصت های ناب و ایجاد فرصت اشتغال، از دیگر اهداف این استارت آپ است که به همت اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری استان، شرکت سیاحتی علیصدر ، اتاق بازرگانی ، صنایع و معادن کشاورزی همدان و مرکز رشد دانشگاه بوعلی سینا همدان در آبان ماه 1397 (نوامبر-2018) در همدان، برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه استارتاپ ها فضای نوینی را در اقتصاد کشور تعریف نموده اند، اضافه نمود: زیرا شکل گیری استارتاپ ها بر پایه ایده پردازی، خلاقیت و نوآوری یک فرد یا تیم انجام می گردد.

عزیزیان شروع یک کسب و کار با کمترین سرمایه و اجرای گام به گام آنها را یکی از مزایای استارتاپ ها دانست و اضافه نمود: رشد سریع استارتاپ ها اشتغالزایی بسیاری را به همراه دارد که این امر در بلندمدت موجب توسعه اقتصادی کشور خواهد شد.

مسئول کمیته علمی در دبیرخانه اجلاس جهانی گردشگری ، با بیان اینکه یک استارتاپ تنها با خلق ایده ای نوآورانه و خلاقانه شروع می گردد، گفت: شکل گیری یک ایده با تحقیقات اولیه ،مطالعات بازار و سرمایه اندکی قابل توسعه است و این فرصت این بار به بهانه برگزاری اجلاس جهانی گردشگری در همدان رقم خواهد خورد.

او ادامه داد: این مفهومی از کارآفرینی به روش نوین است که با فناوری و نوآوری در آمیخته شده و با یک مدل کسب و کار نوین به ایجاد ارزش می پردازد.

مسئول اجرایی unwto در دبیرخانه اجلاس گردشگری توضیح داد: تحقیق و توسعه بیشترین نقش را در شکل گیری ایده های نوآورانه و موفقیت استارتاپ ها بازی می نمایند.

شتاب دهنده ها تسهیل گر و توسعه دهنده کسب وکار و کارآفرینی هستند که با راهنمایی صاحبان ایده و نیز حمایت های اقتصادی، کارآفرینی را تسهیل می بخشند و نیز به وسیله حمایت های لازم در زمینه فنی، علمی، فکری،حقوقی و اقتصادی موجب رشد و توسعه استارتاپ ها خواهند شد پس ضروری است این فرصت که از 21 آبان ماه همزمان با برگزاری اجلاس جهانی برای همدان ایجاد میگردد از نگاه علاقمندان غنیمت شمرده گردد.

منبع: میراث آریا

به "رویداد استارت آپی حوزه گردشگری و صنایع دستی در همدان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد استارت آپی حوزه گردشگری و صنایع دستی در همدان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید