شایعه بچه دار شدن علی اوجی و نرگس محمدی از کجا آمد؟

به گزارش وبلاگ لاوان، در این تصویر که به استناد آن شایعه بچه دار شدن نرگس محمدی و علی اوجی منتشر شده، می توان دید که نرگس محمدی کودکی را در آغوش دارد. آن ها ادعا نموده اند که این تصویر مربوط به فرزند او است.

شایعه بچه دار شدن علی اوجی و نرگس محمدی از کجا آمد؟

وبلاگ لاوان | بعضی رسانه ها و سایت های داخلی با انتشار تصاویر مدعی، بچه دار شدن نرگس محمدی و علی اوجی شده اند. ادعایی که صحت ندارد و تصاویر نیز مربوط به نزدیکان نرگس محمدی است.

به گزارش وبلاگ لاوان ، در این تصویر که به استناد آن شایعه بچه دار شدن نرگس محمدی و علی اوجی منتشر شده، می توان دید که نرگس محمدی کودکی را در آغوش دارد. آن ها ادعا نموده اند که این تصویر مربوط به فرزند او است.

اما آنالیز ما نشان می دهد که این تصویر مربوط به امیرعلی محمدی برادرزاده نرگس محمدی است که سال گذشته و در سه سالگی از جهان رفت.

هنوز به شکل رسمی نرگس محمدی اعلام ننموده که دلیل فوت برادرزاده اش حادثه ای ناگهانی بوده است. اما بعضی رسانه ها ادعا دارند که امیرعلی محمدی بر اثر برگشت محتویات تهوع به نای از جهان رفته است.

بیوگرافی نرگس محمدی

نرگس محمدی متولد سال 1362 است و مدرک کارشناسی پرستاری دارد. اولین حضور جدی سینمایی او در فیلم ریسمان باز بود و با بازی در فیلم آناهیتا نشان داد که در این زمینه تلاشی جدی دارد

در نهایت هم پخش مجموعه تلویزیونی ستایش باعث شد تا او به شهرتی چشمگیر دست پیدا کند.

نرگس محمدی سابقه بازی در فیلم های سینمایی مسلخ، خائن کشی، نیمکت، عملیات مهد کودک، ساعت شلوغی، سلوک، هوس، دربست، سوپر استار، اخراجی ها 2 و تنهایی باد و مجموعه های تلویزیونی ستایش، معمای شاه، شاید برای شما هم اتفاق بیفتد، بوی باران و... را در کارنامه هنری خود دارد.

منبع: فرادید

به "شایعه بچه دار شدن علی اوجی و نرگس محمدی از کجا آمد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایعه بچه دار شدن علی اوجی و نرگس محمدی از کجا آمد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید