واکنش منوچهر والی زاده به درگذشت منوچهر اسماعیلی ، خیلی از بازیگران شهرتشان را مدیون او هستند ، دوبله صدای بی نظیرش را از دست داد

به گزارش وبلاگ لاوان، منوچهر والی زاده از پیشکسوتان دوبله ایران است. او گرچه کارش را با بازیگری تئاتر آغاز کرد، اما خیلی زود با معرفی به علی کسمایی دوبله را آغاز کرد و تا امروز در تعداد بسیار زیادی فیلم و برنامه رادیویی حضور داشته است و جای بازیگران بزرگی صحبت نموده است: رابرت دنیرو، توشیو موریفونه، اندی گارسیا، تام کروز و تام هنکس و بسیاری دیگر.

واکنش منوچهر والی زاده به درگذشت منوچهر اسماعیلی ، خیلی از بازیگران شهرتشان را مدیون او هستند ، دوبله صدای بی نظیرش را از دست داد

وبلاگ لاوان - شقایق عرفی نژاد: منوچهر والی زاده که از درگذشت منوچهر اسماعیلی متأثر است، می گوید با رفتن او دوبله یکی از صداهای بی نظیرش را از دست داد. او می گوید: سال های خیلی زیادی او را می شناختم و افتخار داشتم در فیلم های متعددی کنار او کار کنم. نمی توانم دقیقا بگویم چند فیلم کنار او کار نموده ام، ولی تعدادش زیاد است.

زنده یاد منوچهر اسماعیلی

والی زاده درباره خصوصیت ویژه منوچهر اسماعیلی می گوید: او کارش را بسیار خوب بلد بود و به معنای واقعی استاد بود. برایش فرقی نمی کرد نقش اول را بگوید یا نه. پیش آمده بود که در کاری من نقش اول گفته ام و او مثلا نقش سوم را. برای این که کار را می شناخت و برایش مهم بود. او از آنتونی کویین و لارنس اولیویه تا بسیاری از بازیگران ایرانی را دوبله کرد و اصلا خیلی از بازیگران ایرانی شهرتشان را به خاطر او به دست آوردند.

  • مرد هزار صدای دوبله ایران درگذشت
  • ببینید | پشت صحنه دیدنی دوبله زنده یاد منوچهراسماعیلی
  • ببینید | حرف زدن به جای محمدعلی کشاورز، جمشید مشایخی و عزت الله انتظامی در یک سریال! | صحنه هایی از هنر دوبله زنده یاد منوچهر اسماعیلی در فیلم ها
  • آخرین حرف های مرحوم منوچهر اسماعیلی | ما بازیگران دست بسته هستیم

او معتقد است اسماعیلی دیگر تکرار نخواهد شد، اما به نسل نو دوبله هم ایمان دارد: من به نسل نوی که آمده امیدوارم. دوبلورهای خوبی هستند و من امیدوارم بتوانند راه را درست ادامه دهند. نسل ما به کارمان ایمان داشتیم و به نسل نو هم امید دارم که کارهای خوبی انجام دهند و دوبله های خوبی به جای بگذارند.

منوچهر والی زاده در خاتمه گفت: در حال تدارکات مراسم خاکسپاری منوچهر اسماعیلی هستیم. صحبت هایی هست که در کرج به خاک سپرده گردد، اما نتیجه تعیین نیست.

منبع: همشهری آنلاین

به "واکنش منوچهر والی زاده به درگذشت منوچهر اسماعیلی ، خیلی از بازیگران شهرتشان را مدیون او هستند ، دوبله صدای بی نظیرش را از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش منوچهر والی زاده به درگذشت منوچهر اسماعیلی ، خیلی از بازیگران شهرتشان را مدیون او هستند ، دوبله صدای بی نظیرش را از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید