شروین حاجی پور: ترانه برای سفارشی نبود

به گزارش وبلاگ لاوان، خواننده ترانه برای گفت: ترانه برای سفارشی نبود و معین شد که این کار را صرفا برای همدردی با مردمی که به شرایط جامعه نقد داشتند خواندم.

شروین حاجی پور: ترانه برای سفارشی نبود

این خواننده ویدیویی کوتاهی خطاب به مردم گفت: خیلی سپاسگزارم از محبتی که در این مدت به من داشتید. واقعیتش آمدم چند نکته بگویم که شاید برای شما هم مسأله بوده است. یکی اینکه در این مدت که من نبودم بعضی دوستان لطف داشتند و آغاز به جمع آوری مبلغی برای قطعه ای که منتشر شد، کردند. واقعیتش هدف من از ساخت این قطعه قطعا کسب عایدی نبوده است. خیلی لطف داشتید ولی اگر دوست دارید یاریی از لحاظ اقتصادی انجام دهید، می توانید به سازمان های خیریه داخل ایران مانند محک و امثالهم یاری کنید. من اینطوری خیلی مسرور تر هستم و اگر هزینه ای هم جمع آوری شده من دوست دارم تا به سازمان های این چنینی اهدا گردد.

او در ادامه از مردم خواهش کرد تا به شایعات توجه نکنند و گفت: علت اینکه این چند روز نبودم این بود که بعضی نگرانی ها به وجود آمد که شاید من با سازمان های خارجی یا جریان خاصی خارج از ایران در ارتباط هستم و یا کار سفارشی بوده باشد که خوشبختانه این سوء تفاهم رفع شد و تعیین شد که این کار را صرفا برای همدردی با مردمی که به شرایط جامعه نقد داشتند نوشتم و خواندم. مانند بیشتر هنرمندانمان که واکنشی نشان دادند. به هر حال یک کار خیلی وایرال می گردد و یک کار کمتر وایرال می گردد و این، دستِ ما نیست. اگر دست ما بود، هنر با بقیه شغل ها و کارها متفاوت نبود.

شروین حاجی پور در ادامه یِ این پیغامِ ویدیویی اظهار کرد: درباره خبرگزاری ها هم که با مدیر برنامه ام تماس می گیرند و درخواست مصاحبه دارند، چه داخل ایران و چه خارج از ایران باید بگویم که ما با هیچ جا مصاحبه نمی کنیم. امیدوارم درک کنید. من داخل ایران زندگی می کنم و دلم می خواهد همین جا بمانم و بخوانم و زندگی کنم و اگر هم حرفی می خواهم بزنم و نقدی داشته باشم دلم می خواهد همین جا این کار را انجام دهم.

این خواننده در انتها اظهار داشت: خیلی دوست دارم در این برهه نگرشمان به همدیگر شبیه به یک خانواده باشد. به هر حال همه ما از یک خاک و خون هستیم و دوست دارم که مسوولان هم به خصوص در این شرایط با اشخاصی که شرایط مشابه با من را می گذارنند، رویکردشان شبیه به والد و فرزند باشد. همین. خیلی خیلی دوستتان دارم و مخلصیم.

وبلاگ لاوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شروین حاجی پور: ترانه برای سفارشی نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروین حاجی پور: ترانه برای سفارشی نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید