صدرنشینی جان گریشام در فهرست پرفروش ها

به گزارش وبلاگ لاوان، رمان محافظان نوشته جان گریشام در فهرست جدید هفتگی پرفروش های داستانی نیویورک تایمز در رتبه نخست قرار گرفته است.

صدرنشینی جان گریشام در فهرست پرفروش ها

به گزارش وبلاگ لاوان به نقل از ایسنا، رمان محافظان نوشته جان گریشام که هشت هفته پیش پیروز شده بود به فهرست پرفروش های داستانی راه یابد این هفته با یک پله صعود صدرنشین فهرست شد.

  • نویسنده ده ساله در فهرست پرفروش ها

گریشام نویسنده آمریکایی که به عنوان یکی از پردرآمدترین نویسنده های دنیا محسوب می گردد در رمان جدید خود داستان درگیر شدن وکیلی به نام کالن پست با چندین قاتل بی رحم را روایت می نماید. آثار این نویسنده بارها مورد اقتباس سینمایی قرار گرفته و تا به امروز چندین رمان از او به زبان فارسی ترجمه و چاپ شده است که از میان آن ها می توان به وکیل خیابانی، اعتراف و از صندلی اشاره نمود.

رمان جایی که خرچنگ ها آواز می خوانند که باقدرت برای شصت و ششمین هفته متوالی در این فهرست واقع شده است این بار در رتبه دوم به چشم می خورد. این رمان در اغلب هفته ها و ماه های گذشته در صندلی اول قرار گرفته بود. دلیا اوئنز 70ساله پیش از انتشار رمان جایی که خرچنگ ها آواز می خوانند چندین توضیح حال از جمله فریاد کالاهاری ، چشم فیل و راز ساوانا را در رابطه با سال هایی که به همراه همسرش به مطالعه حیوانات در آفریقا پرداخته، روانه بازار نموده بود.

کریس کراس عنوان اثر جدید جیمز پترسون دیگر نویسنده مشهور و پرکار آمریکایی است که این هفته با یک پله صعود در رتبه سوم قرار گرفته است. پترسون در این رمان داستان کارآگاهی را روایت می نماید که این بار با مجموعه ای از قتل ها و جنایت های برنامه ریزی شده روبرو می گردد. این مجموعه جنایت ها این سوال را در ذهن کارآگاه داستان ایجاد می نمایند که آیا فردی که توسط او دستگیر شده و اخیرا به عنوان مجرم اعدام شده است، بی گناه بوده یا خیر.

جیمز پترسون در امسال با رمان های نوزدهمین کریسمس، حل نشده و هجدهمین آدم ربایی به این فهرست راه یافته بود.

رمان موسسه نوشته استفن کینگ که برای سیزدهمین هفته متوالی در فهرست پرفروش های داستانی واقع شده است، در هفته های اخیر در بین پنج اثر پرفروش این فهرست به چشم نمی خورد اما این هفته در رتبه چهارم دیده می گردد. موسسه که از سوی سردبیران نشریه نیویورک تایمز به عنوان یکی از آثار منتشرشده قابل توجه سال 2019 معرفی شده است، داستان بچه هایی با مهارت های ویژه را روایت می نماید که پس از ربوده شدن به یک موسسه مخوف منتقل می شوند.

اثر جدید دیوید بالداچی که با عنوان یک دقیقه تا نیمه شب به چاپ رسیده است نیز این هفته در صندلی پنجم واقع شده است. در رمان یک دقیقه مانده به نیمه شب داستان اتلی پاین را می خوانید که پس از بازگشت به شهر زادگاهش برای تحقیق درباره ربوده شدن 30 سال پیش خواهرش، به شواهدی از وجود یک قاتل سریالی برمی خورد.

نکته قابل توجه این فهرست حضور نداشتن رمان ظهور جادو نوشته نورا رابرتز در بین پنج اثر برتر این فهرست است. این رمان هفته گذشته در صدر فهرست قرار گرفته بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "صدرنشینی جان گریشام در فهرست پرفروش ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدرنشینی جان گریشام در فهرست پرفروش ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید