صعود شهداب به نیمه نهایی با برد رقیب همشهری

به گزارش وبلاگ لاوان، تیم شهداب یزد با کسب دومین برد متوالی برابر ایفاسرام اردکان در مرحله نخست پلی آف به عنوان نخستین تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی معرفی گردید.

صعود شهداب به نیمه نهایی با برد رقیب همشهری

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ لاوان، دور برگشت مرحله نخست پلی آف لیگ برتر مردان از امروز (سه شنبه دوم اسفند) شروع شد و با چهار ملاقات در مدت دو روز به صورت متمرکز در سالن فدراسیون والیبال پیگیری می گردد.

در دومین مسابقه این مرحله تیم های ایفاسرام اردکان و شهداب یزد در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان محمدرضا تندروان در تیم شهداب در دور رفت سه بر یک به پیروزی رسیدند و برای صعود به مرحله نیمه نهایی تنها یک برد دیگر احتیاج داشتند.

تیم ایفاسرام اردکان در این مسابقه سه بر یک نتیجه را واگذار کرد تا دومین شکست خود را در مرحله یک چهارم نهایی تجربه کند و به رغم شایستگی از گردونه رقابت ها خارج شوند.

اردکانی ها در میانه ست های اول و دوم این مسابقه اختلاف امتیاز های خود را با حریف به حداقل رساندند، اما در خاتمه نتیجه را 25 بر 18 و 25 بر 21 واگذار کردند، اما این روند در ست سوم تغییر کرد و ایفاسرام حتی از حریف پیش افتاد و در امتیاز 34 بر 32 پیروز به شکست مدافع عنوان قهرمانی شد تا امیدش برای برد افزایش یابد.

تماشاگران حاضر در سالن و علاقمندان به والیبال به وسیله شبکه ورزش سیما و پلت فرم آنتن، در ست سوم این مسابقه شاهد رقابتی نزدیک و مجذوب کننده بودند که تا امتیاز 34 ادامه یافت.

در نهایت تیم شهداب یزد ست چهارم را 25 بر 19 به سود خود خاتمه داد تا در نهایت سه بر یک فاتح این ملاقات گردد و به عنوان نخستین تیم به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

حسین پورکاشیان و اسماعیل صباغ ناظران فنی و داوری ملاقات امروز دو تیم بودند که به مدت 141 دقیقه دقیقه طول کشید.

احمد سرمست، مرتضی علایی و مرتضی اکرمی نیز قضاوت این مسابقه را به عنوان داور اول، داور دوم و داور ویدئوچک برعهده داشتند که 350 تماشاگر داشت.

نماینده اردکان که در مجموع 26 ملاقات مرحله گروهی پیروز به کسب 13 برد و 40 امتیاز شد تا به عنوان تیم هشتم جدول حریف شهداب یزد گردد، با همان 13 برد به کار خود در لیگ برتر مردان سال 1401 خاتمه داد.

دو تیم شهداب و ایفاسرام در هفته های دوم و پانزدهم مرحله گروهی نیز به مصاف یکدیگر رفتند که اردکان در بازی خانگی سه برد دو شهداب را شکست داد و نماینده یزد در بازی برگشت پیروز به شکست سه بر یک ایفاسرام شد.

راهنمایی تیم ایفاسرام اردکان تا هفته دوازدهم مرحله مقدماتی برعهده مسعود آرمات بود که این تیم پنج برد به دست آورد و علیرضا طلوع کیان از هفته سیزدهم تا خاتمه مرحله مقدماتی هشت برد دیگر برای این تیم به ثبت رساند.

تیم شهداب یزد در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر مردان که به صورت دو برد از سه مسابقه از 10 تا 14 اسفند برگزار می گردد، به مصاف برنده جدال دو تیم هورسان رامسر و پاس گرگان می روند.

تیم پاس گرگان در نخستین ملاقات امروز پیروز به شکست هورسان رامسر شد تا رقابت دو تیم برای صعود به مرحله نیمه نهایی به مسابقه سوم کشیده گردد و روز پنج شنبه چهارم اسفند برای سومین بار به مصاف یکدیگر بروند.

دومین روز دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر مردان فردا (چهارشنبه سوم اسفند) با دو ملاقات پیگیری خواهد شد که از ساعت 15 نیان الکترونیک خراسان با پیکان روبرو می گردد و از ساعت 18 نیز تیم های فولاد سیرجان ایرانیان با لبینات هراز آمل به مصاف یکدیگر می روند. تیم های لبنیات هراز و پیکان در ملاقات دور رفت پیروز به شکست حریفان خود شدند و در صورت پیروزی در ملاقات های دور برگشت، به مرحله نیمه نهایی صعود خواهند کرد.

خاتمه پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "صعود شهداب به نیمه نهایی با برد رقیب همشهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود شهداب به نیمه نهایی با برد رقیب همشهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید