طبیعت خودبسنده روی دیوار گالری شمیس رفت

به گزارش وبلاگ لاوان، 6 تابلوی نقاشی با موضوع طبیعت و با تکنیک رنگ و روغن از سمیرا زینتی در قالب نمایشگاه گروهی طبیعت خودبسنده در گالری شمیس به نمایش درآمده است. این نمایش از روز 3 اسفند افتتاح شده و تا روز پنجشنبه 9 اسفند برپا است. آرزو زند، آتیه قلندری، بهاره شورگشتی، الیشا خانی، فاطمه زارعی نژاد، همایون حیاتی، مهناز جاوی، نسیم نادری، نازنین خالقی، نیلوفر کمالی، پروا کارخانه، راضیه عسکرزاده، ستاره تاجی، ترمه علوی، هانیه مشیری، سپیده سپیدان، سعید دولتی و زهره عبدالهی دیگر هنرمندانی هستند که آثارشان در نمایشگاه طبیعت خودبسنده به نمایش گذاشته شده است.

طبیعت خودبسنده روی دیوار گالری شمیس رفت

حبیب رضایی برنامه ریزی و مدیریت نمایشگاه نقاشی گروهی طبیعت خودبسنده را بر عهده دارد.

در شرح نمایشگاه طبیعت خودبسنده چنین آمده است: خودبسندگی، معادلی با ته مایه فلسفی برای ساختارهایی است که بدون حضور انسانِ (دخالت گر) تواناییِ بازسازی، باززایی و ترمیم دارند. طبیعت از این دسته است. نخستین مواجهه نقاش با ساختارهای خودبسنده اما، کوشش برای درک و شناخت این پدیده ها به منظور کشف مکانیسم شکل گیری فنومن هاست. در این سیستم ها، همیشه شاهد بازسازی و باززایی نیستیم، گاهی، حرکتِ عمومی یک ساختارِ خودبسنده بر خلاف آنچه ما تصور می کنیم به سوی خودویرانگری ست.

علاقه مندان برای بازدید از نمایشگاه طبیعت خودبسنده می توانند از ساعت 18 تا 21 به گالری شمیس واقع در خیابان شهید اندرزگو، کوچه دانیالی، پلاک 8 مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "طبیعت خودبسنده روی دیوار گالری شمیس رفت" امتیاز دهید

1 کاربر به "طبیعت خودبسنده روی دیوار گالری شمیس رفت" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طبیعت خودبسنده روی دیوار گالری شمیس رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید