فیلمی توقیفی که پس از 30 سال به شبکه نمایش خانگی آمد

به گزارش وبلاگ لاوان، آدم برفی محصول 1373 است و در آن ستارگانی، چون اکبر عبدی، داریوش ارجمند، مهدی فتحی، آزیتا حاجیان، پرویز پرستویی، سیروس گرجستانی و محمدرضا شریفی نیا نقش آفرینی نموده اند.

فیلمی توقیفی که پس از 30 سال به شبکه نمایش خانگی آمد

به مناسبت فرارسیدن نوروز 1402 آدم برفی فیلم ماندگار داوود میرباقری، محصول 1373 به شبکه نمایش خانگی آمد. آدم برفی که از همان زمان فراوری فیلم پرحاشیه ای بود، پس از سه سال توقیف در سال 1376 به طور عمومی اکران شد

علاقه مندان به سینما می توانند فیلم مطرح آدم برفی را در نوروز 1402 به طور رایگان در پلتفرم فیلم نت دیدن نمایند. این فیلم به صورت رایگان و براساس نسخه ترمیم شده در دسترس مخاطبان پلتفرم فیلم نت قرار گرفته است.

آدم برفی محصول 1373 است و در آن ستارگانی، چون اکبر عبدی، داریوش ارجمند، مهدی فتحی، آزیتا حاجیان، پرویز پرستویی، سیروس گرجستانی و محمدرضا شریفی نیا نقش آفرینی نموده اند.

آدم برفی داستان مردی است که برای رفتن به آمریکا راهی ترکیه می گردد. او در مسافرخانه ای ساکن شده و در آنجا دوستانی پیدا می نماید که به او پیشنهاد می دهند برای گرفتن ویزای آمریکا، خود را به هیبت زنان درآورد و پس از ازدواج با یک آمریکایی و دریافت کارت سبز، از او جدا گردد، اما دردسر ها و ماجرایی غیر قابل پیش بینی برای او پیش می آید.

آدم برفی که از همان زمان فراوری فیلم پرحاشیه ای بود، پایان پس از سه سال توقیف در سال 1376 به طور عمومی اکران شد و با جذب بیش از 4 میلیون و 473 هزار مخاطب به پرفروش ترین و پردیدنگرترین فیلم اکران شده در آن سال تبدیل شد.

منبع: فرادید

به "فیلمی توقیفی که پس از 30 سال به شبکه نمایش خانگی آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلمی توقیفی که پس از 30 سال به شبکه نمایش خانگی آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید