فیلم عجیبی که مریخ نورد هندی از ماه فرستاد، فیلم

به گزارش وبلاگ لاوان، سازمان تحقیقات فضایی هند اخیرا ویدیوهایی از فرودگر Vikram Chandrayaan 3 منتشر نموده است که در آن ماه و زمین در پس زمینه قرار گرفته اند.

فیلم عجیبی که مریخ نورد هندی از ماه فرستاد، فیلم

تینا مزدکی- سازمان تحقیقات فضایی هند روز آدینه از ویدئوهای ضبط شده به وسیله کاوشگر Vikram Chandrayaan 3 پرده برداری کرد. یکی از ویدئوها که به وسیله دوربین تشخیص موقعیت کاوشگر (LPDC) در 15 آگوست در حالی که به ماژول پیشرانه متصل است فیلمبرداری شده است، نمای واضحی از دهانه های ماه را ارائه می دهد. ویدیوی دیگری که به وسیله دوربین تصویربردار لنگر (LI) Camera-1 گرفته شده است، نمایی اجمالی از زمین را ارائه می دهد، البته به شکل کوچکتر.

در اولین ویدیو که در روز استقلال هند ضبط شده است، سمت تاریک ماه در جایی که فرودگر در 23 آگوست کوشش خواهد نمود تا به زمین بنشیند، دیده می گردد.

در ویدئوی دوم، زمین با ماه در پس زمینه دیده می گردد. این ویدئو درست پس از جداسازی ماژول فرود و پیشرانه، که با موفقیت به وسیله ISRO در روز پنجشنبه انجام شد، ضبط شده است. تصاویر بعلاوه حفره های برخوردی دور از ماه از جمله Fabry، Giordano Bruno و Harkhebi J را نشان می دهند.

این مجموعه ای از تصاویر منتشر شده به وسیله آژانس فضایی هند است که از ماموریت Chandrayaan 3 گرفته شده است. فضاپیمای قمری هند قبلاً اولین تصاویر خود را از ماه هنگام ورود به مدار ماه گرفته است.

منبع: hindustantimes

فضاپیمای روسیه سقوط کرد

غروب تماشایی خورشید در مریخ / آسمان آبی سیاره سرخ/ عکس

برج خلیفه پرسرعت به سمت زمین می آید!

227227

منبع: خبرآنلاین

به "فیلم عجیبی که مریخ نورد هندی از ماه فرستاد، فیلم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم عجیبی که مریخ نورد هندی از ماه فرستاد، فیلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید