مدیرروستا: تیم ملی 90 دقیقه انسجامش را حفظ کرد، ژاپن، کره و استرالیا توان مقابله با ایران را ندارند

به گزارش وبلاگ لاوان، کارشناس فوتبال ایران گفت: تیم ملی مقابل چین از دقیقه یک تا 90 انسجام تیمی اش را به بهترین شکل ممکن حفظ کرد.

مدیرروستا: تیم ملی 90 دقیقه انسجامش را حفظ کرد، ژاپن، کره و استرالیا توان مقابله با ایران را ندارند

علی اصغر مدیرروستا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ لاوان، راجع به پیروزی 3 بر صفر تیم ملی ایران مقابل چین و راهیابی به نیمه نهایی جام ملت های آسیا مطرح نمود: بازی بسیار عالی بود و باید قبل از هر چیز بابت این پیروزی خوب به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی تبریک و خسته نباشید بگویم. بازیکنان از جان مایه گذاشتند و خیلی محکم و دقیق بازی را آغاز کردند و همینطور به سرانجام رساندند. به نظرم این یکی از بهترین بازی های تیم ملی بود و تیم ملی ما از دقیقه یک تا 90 انسجام تیمی اش را به بهترین شکل ممکن حفظ نموده بود.

وی راجع به عملکرد چین خاطر نشان کرد: چین نسبت به گذشته اش بسیار ضعیف تر شده است، البته آنها برای آینده برنامه دارند، اما در این بازی تحت الشعاع قدرت تیمی ما قرار گرفته بودند و نتوانستند بازدهی و کارآمدی شان را به نمایش بگذارند.

کارشناس فوتبال کشورمان با اشاره به پنجمین کلین شیت متوالی تیم ملی در جام ملت ها مطرح نمود: این موضوع نشان می دهد که تیم ملی در سال های قبل و زمانی که صرفاً روی دفاع کار می نموده الان جوابش را گرفته است. ما الان در بحث حمله هم می توانیم برنامه های مان را پیاده کنیم اما در چند سالی که همواره روی خط دفاع و دروازه تمرکز داشتیم، الان نشان داده است که به خوبی جواب گرفته ایم؛ این یعنی تیم ملی کارش را در این باره بسیار خوب انجام داده است.

مدیرروستا درباره رویارویی ایران با ژاپن در نیمه نهایی این رقابت ها، یادآور شد: فکر می کنم اگر تیم ملی در این بازی از لحاظ احساسی تحت تاثیر این بردهای پیاپی قرار نگیرد، ژاپن را هم به راحتی شکست خواهیم داد. چرا که ژاپن هم مانند چین، کره یا استرالیا در نسل ضعیفش قرار دارند. این تیم ها در حال پوست انداختن هستند و با تغییراتی که در تیم هایشان صورت داده اند، دیگر توان مقابله با ایران را ندارند. باید تیم ملی از این فرصت به خوبی استفاده کند و خودش را برای قهرمانی آماده کند. ما برای این بازی مشکل خاصی نخواهیم داشت، البته رقابت با ژاپن نسبت به سایر تیم ها سخت تر خواهد بود. چرا که آنها تیمی هستند که شخصیت و اعتبار بالایی در آسیا دارند و همین می تواند برای ما دردسرساز گردد.

وی اضافه نمود: مجدداً باید به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی تبریک بگویم، چرا که دل مردم ایران را در سراسر جهان شاد کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مدیرروستا: تیم ملی 90 دقیقه انسجامش را حفظ کرد، ژاپن، کره و استرالیا توان مقابله با ایران را ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرروستا: تیم ملی 90 دقیقه انسجامش را حفظ کرد، ژاپن، کره و استرالیا توان مقابله با ایران را ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید