مطمئن بودم استقلال را شکست می دهیم، پرونده رادولوویچ پیچیده است

به گزارش وبلاگ لاوان، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و دوم لیگ برتر پیروز شد شب گذشته تیم استقلال تهران را در استادیوم آزادی با دو گل شکست بدهد. ذوب آهن در حال حاضر با 21 امتیاز در رده سیزدهم جدول لیگ قرار گرفته است.

مطمئن بودم استقلال را شکست می دهیم، پرونده رادولوویچ پیچیده است

مجتبی فریدونی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در تبادل نظر با وبلاگ لاوان، گفت: قبل از بازی مطمئن بودم که می توانیم برنده بشویم. درست است بازیکنان ما چند هفته مسابقه نداشتند اما سخت کار کردند. از سوی دیگر استقلال در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرد و خستگی و شاید غرور صعود آسیایی را هم داشت و تحت تاثیر بازی بعد با پرسپولیس هم بود. همه عوامل دست به دست هم داده بود تا برنده شویم.

وی با بیان اینکه ذوب آهن هنوز در منطقه خطر سقوط به لیگ دسته اول واقع شده است، تاکید نمود: نیم فصل اول آنقدر امتیاز از دست داده ایم که حالا هرچه می بریم، جایگاهمان در جدول خیلی تکان نمی خورد. با توجه به اینکه نساجی هم بازی خود را در این هفته پیروز شده بود، احتیاج مبرم به سه امتیاز ملاقات با استقلال داشتیم. هرچند در کل بازی آسانی در لیگ نداریم اما به تدریج شرایط مسابقه ای ذوب آهن بهتر می گردد.

مجتبی فریدونی

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در پاسخ به این سئوال که آیا می تواند قولی برای بقای این تیم در لیگ برتر بدهد؟ توضیح داد: قول که نمی گردد داد ولی حتی شوخی سقوط ذوب آهن هم قشنگ نیست. به ماندن در لیگ برتر امیدواریم. خوشبختانه کادر فنی خیلی خوبی داریم که سخت کوش و جدی هستند و شبانه روز کوشش می نمایند.

فریدونی درباره پاداش به بازیکنان ذوب آهن بعد از این پیروزی، گفت: طبق آیین نامه بعد از هر برد یک پاداش داریم ولی پاداش بازی با استقلال یک مقدار خاص تر بود!

به گفته مدیرعامل ذوب آهن، اعضای این تیم برای بازی با گل گهر تا روز چهارشنبه در تهران می مانند و سپس برای ملاقات با گل گهر راهی سیرجان می شوند. ذوبی ها سپس با پرواز چارتر از سیرجان به اصفهان می فرایند تا دوباره برای ملاقات با استقلال به تهران سفر نمایند.

فریدونی درباره تقابل دوباره با استقلال در جام حذفی گفت: تمام کوششمان را می کنیم تا در آن بازی هم برنده شویم. البته اهمیت بازی در لیگ برایمان بیشتر بود تا جایگاهمان در جدول بهتر گردد.

به گزارش وبلاگ لاوان، مدیرعامل ذوب آهن در بخش دیگری از صحبت هایش درباره پایان پفراینده حقوقی میودراگ رادولوویچ سرمربی مونته نگرویی فصل گذشته ذوبی ها که حاضر به بازگشت و ادامه کار در ذوب آهن نشد، گفت: ما از رادولوویچ شکایت کردیم و او هم متقابلاً به فیفا شکایت کرد. پفراینده الان در فیفا است. اگر رای به نفع ما باشد که هیچ؛ وگرنه به دادگاه عالی ورزش شکایت می کنیم.

میودراگ رادولوویچ

آیا رادولوویچ باید مبلغ اضافه هایی که از باشگاه ذوب آهن گرفته است را پس بدهد؟ فریدونی در پاسخ به این سئوال گفت: پفراینده رادولوویچ پیچیدگی های خاصی دارد و ابهاماتش زیاد است چون در شرایط پیش بینی نشده رخ داد. فیفا 14 آوریل سال گذشته هدایت را برای قراردادها در شرایط کرونایی منتشر کرد. ما در قرارداد رادولوویچ بند شرایط اضطراری را پیش بینی نکرده بودیم بنابراین باید به گونه ای با او توافق می کردیم. این توافق هم صورت نگرفته بود و کار به شکایت کشید. پیگیر این پفراینده هستیم و باید منتظر رای فیفا بمانیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مورد پفراینده رضا شکاری بازیکن سابق این تیم که در دادگاه CAS واقع شده است، اظهار کرد: آخرین دفاعیه ما در CAS آبان سال گذشته انجام شد. طبق قانون، 6 ماه فرصت برای صدور رای نهایی ضروری است که ممکن است این مدت زمان بازهم تمدید گردد. اگر مدت زمان صدور رای این پفراینده تمدید نگردد، به روزهای اعلام آن نزدیک می شویم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مطمئن بودم استقلال را شکست می دهیم، پرونده رادولوویچ پیچیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطمئن بودم استقلال را شکست می دهیم، پرونده رادولوویچ پیچیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید