موتو G32 معرفی گردید؛ مالی تازه موتورولا با نمایشگر 90 هرتزی

به گزارش وبلاگ لاوان، موتورولا به تازگی از گوشی مالی نو خود با نام موتو G32 رونمایی کرد؛ محصولی با نمایشگر 90 هرتزی و تراشه اسنپدراگون 680 که نشان می دهد این گوشی قدرت سخت افزاری نسبتا پایینی دارد.

موتو G32 معرفی گردید؛ مالی تازه موتورولا با نمایشگر 90 هرتزی

موتورولا یکی از شرکت های خوب فعال در زمینه فراوری گوشی هوشمند به شمار میرود که اگرچه هنوز به محبوبیتی که در سال های قبل تر داشته نرسیده اما همچنان در بین کاربران به عنوان یک برند قابل اعتماد شناخته می گردد. این شرکت در همه دسته ها، گوشی های هوشمند متعددی دارد اما در بخش مالی، اندکی سبد محصولات آن شلوغ تر است. اخیرا هم از یک گوشی نو با نام موتو G32 رونمایی شده که یک مالی به تمام معناست.

موتو G32 فقط 210 یورو قیمت دارد و قرار است در هندوستان، یک سری از بازارهای اروپا و آمریکای لاتین هم به فروش برسد. البته به احتمال زیاد در بازارهای دیگر هم شاهد رونمایی از این محصول خواهیم بود چون از فناوری 4G پشتیبانی می نماید و قطعا باید در بازارهایی که هنوز شانس تجربه فناوری 5G را ندارند حضور پیدا کند.

نکته جالبی هم که در رابطه با قیمت این محصول وجود دارد این است که موتو G42 هم دقیقا با همین قیمت راهی بازار شد. موتو G52 هم تقریبا در همین حوالی قیمت گذاری شده بود (250 یورو)، مشابه موتو G62. این در حالی است که این گوشی ها تفاوت چندانی با هم ندارند. خصوصا G32 و G42 و G52 که هر سه مدل از تراشه اسنپدراگون 680 به عنوان قلب تپنده بهره می گیرند. نمی دانیم هدف موتورولا چیست که این گوشی ها را تا این میزان شبیه به هم طراحی نموده اما با حضور G32 فقط همه چیز در بخش مالی شلوغ تر و سردرگم نماینده تر شده است.

اسنپدراگون 680 از لحاظ پردازشی، اندکی قدرتمندتر از هلیو G85 مدیاتک است اما در بخش گرافیک، کم می آورد. همین هم باعث شده آن را یک تراشه نسبتا ضعیف به حساب بیاوریم که البته برای رسیدگی به کارهای روزانه کاملا مناسب است. در کنار 4/6 گیگابایت حافظه رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی، این گوشی بعلاوه در انجام کارهای سبک به صورت همزمان هم باید عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد.

دلایل خوبی وجود دارد که شاید بخواهید این گوشی را به مدل G42 که از لحاظ نام گذاری قدرتمندتر است ترجیح دهید. یکی از این دلایل، نمایشگر 6.5 اینچی این گوشی است که پنلی از نوع LCD دارد و وضوح تصویر هم در آن به +FHD می رسد. مهم تر از همه، رفرش ریت صفحه است که 90 هرتزی است. در حالی که G42 یک نمایشگر 6.4 اینچی با رفرش ریت 60 هرتز دارد.

موتو G32 از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد، درست مثل G42 و G52 اما فقط مدل آخر و این گوشی هستند که از شارژر سریع 30 واتی پشتیبانی می نمایند تا در نتیجه، دومین علت برای ترجیح این گوشی به G42 هم جور گردد. به عبارتی ساده تر از G32 می توان به عنوان مدل مقرون به صرفه قیمت تر G52 با نمایشگر LCD یاد کرد.

در بخش دوربین هم هیچ تفاوت خاصی در مقایسه با دو مدل دیگر (حتی G62 5G) وجود ندارد. یعنی دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با میزان سنسور 1/2.76 اینچ، در کنار یک نمونه 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 2 مگاپیکسلی ماکرو روی پنل پشتی در بخش عکاسی و فیلم برداری ایفای نقش می نمایند. روی پنل جلویی هم یک حفره در مرکز نمایشگر را شاهد هستیم که درون آن دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی تعبیه شده است. به خاطر محدودیت پردازنده است یا چیز دیگر نمی دانیم اما وضوح دوربین در فیلم برداری به 1080P و سرعت 30 فریم بر ثانیه محدود شده است.

گوشی از دو سیم کارت پشتیبانی می نماید، درگاه مجزایی برای کارت حافظه دارد، از اینترنت 4G پشتیبانی می نماید، از NFC و بلوتوث 5.2 بهره می برد، به وسیله پورت USB-C شارژ می گردد و مهم تر اینکه از جک 3.5 میلی متری محبوب هم پشتیبانی می نماید. بلندگوهای استریو و رادیو FM هم از دیگر مشخصات این گوشی به حساب می آیند.

ابعاد گوشی 8.5 × 73.9 × 161.8 میلی متر است و وزن آن هم به 184 گرم می رسد. بدنه گوشی در برابر قطرات آب مقاومت خوبی از خود به نمایش می گذارد و اجازه نمی دهد آب به داخل نفوذ کند اما استاندارد ضد آبی مشاهده نمی گردد. موتو G32 با قیمت 210 یورو و در رنگ های خاکستری، نقره ای و رزگلد در دسترس قرار خواهد گرفت و ظاهرا محتویات درون جعبه آن بسته به بازار عرضه، متفاوت خواهد بود.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "موتو G32 معرفی گردید؛ مالی تازه موتورولا با نمایشگر 90 هرتزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موتو G32 معرفی گردید؛ مالی تازه موتورولا با نمایشگر 90 هرتزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید