نسل تازه کادنزا به ایران بازگشت، سفر تا صد کمتر از 7 ثانیه!

به گزارش وبلاگ لاوان، شرکت کوشا خودرو به تازگی، دو خودرو کیا سورنتو و K8 را به سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی جانبازان اضافه نموده است. در ادامه با مشخصات و امکانات این دو خودرو کره ای آشنا شوید.

نسل تازه کادنزا به ایران بازگشت، سفر تا صد کمتر از 7 ثانیه!

به گزارش خبرگزاری وبلاگ لاوان ، کیا K8 در واقع سومین نسل از کیا کادنزا به شمار میرود، به وسیله کوشاخودرو با پیشرانه هیبریدی به کشورمان خواهد آمد.

کیا K8؛ سدانی لوکس و هیبریدی برای بازار ایران

کیا K8، به عنوان جانشین لوکس و مدرن کادنزا، با طراحی چشم نواز و فناوری های پیشرفته خود، قدم به بازار ایران گذاشته است. این سدان بزرگ و مجلل که بر روی پلتفرم مشترک با هیوندای گرنجور بنا شده، در سال 2021 رونمایی شد و حالا با نسخه هیبریدی قدرتمند و کم مصرف خود، به وسیله کوشا خودرو به کشورمان وارد شده است.

پیشرانه هیبریدی 1.6 لیتری توربوشارژ K8، با ترکیب عملکرد بالا و مصرف سوخت بهینه، تجربه رانندگی لذت بخشی را به همراه می آورد. این خودرو در کمتر از 7 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت رسیده و مصرف سوخت ترکیبی آن نیز تنها 6.1 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

کابین لوکس K8 با امکانات رفاهی متنوعی چون نمایشگر لمسی 12.3 اینچی، سیستم صوتی پیشرفته، صندلی های برقی با تنظیمات گسترده و سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، تجربه ای دلنشین از سفر را برای سرنشینان فراهم می نماید. بعلاوه، سیستم های ایمنی پیشرفته ای مانند کروز کنترل هوشمند و سنسورهای پارک، ایمنی و آسایش رانندگی را به حداکثر رسانده است.

با توجه به ترکیب مجذوب کننده طراحی، عملکرد و امکانات، کیا K8 می تواند گزینه بسیار مناسبی برای افرادی باشد که در پی یک سدان لوکس، مدرن و هیبریدی هستند.

متن کامل این گزارش را اینجا بخوانید.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "نسل تازه کادنزا به ایران بازگشت، سفر تا صد کمتر از 7 ثانیه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسل تازه کادنزا به ایران بازگشت، سفر تا صد کمتر از 7 ثانیه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید