جاذبه های گردشگری جزیره چانگ سان دو

به گزارش وبلاگ لاوان، چانگ سان دو یکی از جزایر بزرگتر کره جنوبی است و به عنوان یک مقصد گردشگری معتبر و محل زندگی بسیاری از مردم کره جنوبی شناخته می گردد. این جزیره با طبیعت و ساحل های زیبا، جاذبه های تاریخی و فرهنگی، به عنوان یک مقصد تفریحی بی نظیر شناخته می گردد. در این مقاله، ما به آنالیز جاذبه های گردشگری جزیره چانگ سان دو و ویژگی های منحصر به فرد آن می پردازیم.

جاذبه های گردشگری جزیره چانگ سان دو

اگر قصد سفر به کشور مجذوب کننده کره جنوبی را دارید، تور کره جنوبی آژانس وبلاگ لاوان را از دست ندهید.

معرفی جزیره چانگ سان دو

جزیره چانگ سان دو، یک جزیره کوچک در دریای جنوب شامل منظره ها زیبای دریاهای آبی، کوهستان ها و شالیزارهای پلکانی برنج می باشد. در ماه آوریل، مزارع با گل ها پوشیده می شوند. شما می توانید به وسیله قایق از پایانه مسافربری وان دویئونان به این جزیره دسترسی داشته باشید و برترین راه سفر در جزیره، اجاره نمودن دوچرخه می باشد. در ادامه به معرفی جاذبه های گردشگری جزیره چانگ سان دو می پردازیم. جیجو، یکی دیگر از جزیره های زیبای کره جنوبی است. با جاذبه های گردشگری جیجو آشنا شوید.

پارک ملی داد و هه هسانگ

پارک ملی داد و هه هسانگ یکی از جاذبه های گردشگری جزیره چانگ سان دو است. این پارک شامل 1700 جزیره کوچک می باشد که از دریای جنوب از هانگدو، سینان گان، جئولانام دو به یئو سو سی، دولسان یوپ و در ساحل متفرق شده اند. به دلیل فوران طولانی مدت، جزیره های بسیاری وجود دارد که به شکل زمین ساحلی منحصر بفرد پیشرفته اند. با قایقرانی می توانید اطراف بعضی از جزایر از قبیل جزیره یئوسو کیوموندو را مشاهده نمایید. سایر جزایر از جمله جزیره بائیکدو که متشکل از جزایر کوچک سنگی و جزایر هیوک ساندو و هانگدو می باشند، در غرب بخش جنوبی شبه جزیره کره قرار گرفته اند.

لوت ورلد

لوت ورلد در کتاب رکوردهای گینس به عنوان بزرگترین پارک موضوعی جهان ثبت شده است. لوت ورلد، یکی دیگر از جاذبه های گردشگری جزیره چانگ سان دو است و بزرگ ترین مزیت آن این است که در سرمای زمستان و فصول بارانی و طوفانی هم می توان از آن استفاده کرد. لوت ورلد مجهز به یک میدان یخی، یک سایت بولینگ و دیگر تسهیلات مثل سفر بالونی است. علاوه بر سواری های پر هیجان این پارک فستیوال ها و رژه های فصلی، مراکز خرید، تالارهای نمایشی، رستوران و غیره نیز دارد.

گیرو دراپ معروف ترین سواری در لوت ورلد

گیرو دراپ از مکان های گردشگری جزیره چانگ سان دو، بخش جادویی بیرونی پارک است که بر روی دریاچه سئوک چیون هو ساخته شده است. گیرو دراپ بزرگترین بخش سواری در لوت ورلد بوده و در مجیک آیلند واقع شده است. از دیگر شهرهای دیدنی کره جنوبی می توان به شهر ساگی پو اشاره نمود. اگر کنجکاو هستید درباره جاذبه های دیدنی شهر ساگی پو بدانید، این مقاله مخصوص شماست.

اورلند، یکی از برترین پارک های تفریح جهان

وقتی می خواهید با بچه ها بیرون بروید شاید نتوانید به نورلند پیتر پن بروید، اما به جای آن می توانید به اورلند بروید. این پارک تفریحی بزرگ ششمین پارک پر بازدید کننده در جهان است. این جاذبه گردشگری جزیره چانگ سان دو بیش از چهل بخش سواری دارد و به پنج قسمت تقسیم شده است و هر ساعت برنامه ها و رویدادهایی دارد. رژه های نمایشی پارک جایزه بخش رژه انجمن بین المللی پارک های تفریحی و مجذوب کنندهیت ها را به خود اختصاص داده است. جهانی سافاری اورلند تنها سافاری ساخته دست بشر است که بازدیدکنندگان می توانند سوار بر اتوبوس از حیاط وحش بازدید نموده و شیرها، ببرها، خرس ها و دیگر حیوانات وحشی آزاد را ببینند.

منبع:

https://de.wikipedia.org/wiki/Jeollanam-do

منبع: ژیوار

به "جاذبه های گردشگری جزیره چانگ سان دو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های گردشگری جزیره چانگ سان دو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید