نصیری: بزرگترین ویژگی مینی گلف این است که همه افراد خانواده از آن استفاده می کنند، با صبوری مردم را علاقه مند می کنیم

به گزارش وبلاگ لاوان، مدیر باشگاه مینی گلف مینیاتور گفت: ما صبور هستیم و با استراتژی خاص مردم را به مینی گلف علاقه مند می کنیم و ویژگی های این رشته را معرفی می کنیم تا به این رشته علاقه مند شوند.

نصیری: بزرگترین ویژگی مینی گلف این است که همه افراد خانواده از آن استفاده می کنند، با صبوری مردم را علاقه مند می کنیم

فرید نصیری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ لاوان، درخصوص افتتاح باشگاه مینی گلف در پارک ملت و تاثیر آن در توسعه این رشته گفت: زمین مینی گلف باشگاه مینیاتور در پارک ملت شامل 11 زمین است. یک باشگاه استاندارد حداقل 9 و حداکثر 18 زمین دارد. روال بازی به این شکل است که زمین شماره یک آسان ترین و کمترین فاصله بین خط شروع تا حفره دارد و زمین 18 طولانی ترین و سخت ترین زمین است.

وی در ادامه اضافه کرد: این رشته در هر زمین می تواند حداقل با 2 و حداکثر با 6 نفر باشد. تعداد ضربات کمتر در مجموع زمین ها نفر برنده را تعیین می کند.

مدیر این باشگاه مینی گلف، گفت: هر کسی به این رشته علاقه مند باشد و به پارک ملت مراجعه کند ابتدا در حدود 15 دقیقه از آموزش رایگان استفاده می کند. مهارت آموزی در این رشته زمان بر نیست و اصول اولیه در زمان کمی آموزش داده می گردد و افراد می توانند وارد زمین مسابقه شوند. جزئیات بازی نیز توسط داوران در حین مسابقه در چند زمین ابتدایی آموزش داده گردد. علاقه مندان با دریافت score kartr می توانند امتیازات خود را ثبت کنند.

وی تاکید کرد: وقتی تصمیم گرفتیم در مجوعه پارک های شهر باشگاه مینی گلف تاسیس کنیم به یک سال و نیم قبل بر می گردد. ابتدا می خواستیم این رشته را روی پشت بام خانه ها ببریم در حین معرفی این رشته به مردم متوجه شدیم که می توانیم در پارک ها باشگاه بزنیم تا با گلف آشنا شوند. ما به صورتBOT با شهرداری منطقه 3 تفاهم کردیم و اولین باشگاه مینی گلف خصوصی تهران تاسیس شد. در تهران فقط باشگاه انقلاب بود که قبلا احداث شده بود اما کمتر مورد استفاده قرار می گیرد و باشگاه مینیاتور تنها باشگاه تهران است که برای عموم قابل دسترسی است.

نصیری اضافه کرد: این باشگاه یک ماه است احداث شده است . مردم سخت مرز مقاومتی خود را می شکنند اما بعد از آن، ترک این رشته برای آنها سخت است ما صبور هستیم و با استراتژی خاص مردم را به این رشته علاقه مند می کنیم و ویژگی های این رشته را معرفی می کنیم تا به این رشته علاقه مند شوند.

وی درپاسخ به اینکه آیا این مجموعه در بحث استعدادیابی هم کار خواهد کرد، گفت: خوشبختانه رابطه خوبی با فدراسیون گلف و هیئت تهران داریم. اعضا و مربیان هیئت گلف تهران هر روز در باشگاه ما حضور دارند و استعدادها را شناسایی و معرفی می کنیم. در همین یک ماه که باشگاه تاسیس شده است، نفر سوم المپیاد استعدادهای برتر مینی گلف کشور در رده زیر 14 سال از این باشگاه بوده است.

مدیر باشگاه مینی گلف مینیاتور تاکید کرد: مینی گلف رشته جدیدی است و به منزله ورود به رشته گلف است. فدراسیون گلف نیز برای تبلیغ این رشته کار می کند و به مینی گلف توجه ویژه دارد و در تلاش است تا میزبان جام جهانی 2020 باشد و باید تا این سال کارهای زیادی انجام گردد. با توجه به جدید بودن این رشته در ایران جهت رشد سریع خواهد بود.

نصیری در پاسخ به این سوال که مدارس و ارگان های دولتی و خصوصی برای استفاده از این مجموعه چه امتیازاتی خواهند داشت، گفت: سازمان هایی که به صورت گروهی از مجموعه استفاده کنند از تخفیفات ویژه استفاده می کنند. در حال حاضر چند سازمان قرارداد بستند و از امتیازات و تخفیفات ما استفاده می کنند.

وی اضافه کرد: بزرگترین ویژگی مینی گلف این است که همه افراد خانواده از آن استفاده می کنند. پدر، مادر دختر و پسر از آن کنار هم استفاده می کنند و در فضای باز و با صفا انرژی مثبت دریافت می کنند. بعلاوه این رشته آمادگی جسمی خاصی ندارد و از پدر بزرگ تا نوه می توانند کنار هم تمرین کنند و لزوما قوی ترین عضو گروه برنده نمی گردد چه بسا بچه خانواده می تواند بهتر عمل کند و این رقابت را عادلانه می کند. اگر کسی یکبار این ورزش را تجربه کند به راحتی نمی تواند این رشته را کنار بگذارد. پنجشنبه آخر هر ماه زیر نظر هیئت تهران مسابقات اوپن برگزار می گردد و همه می توانند در آن شرکت کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نصیری: بزرگترین ویژگی مینی گلف این است که همه افراد خانواده از آن استفاده می کنند، با صبوری مردم را علاقه مند می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصیری: بزرگترین ویژگی مینی گلف این است که همه افراد خانواده از آن استفاده می کنند، با صبوری مردم را علاقه مند می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید