واکنش رئیس کمیته ملی المپیک به المپیکی نشدن سهراب مرادی

به گزارش وبلاگ لاوان و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، سهراب مرادی به دلیل مصدومیت رقابت های المپیک توکیو را از دست داد.

واکنش رئیس کمیته ملی المپیک به المپیکی نشدن سهراب مرادی

از این رو سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با انتشار نامه ای از زحمات او تقدیر کرد.

در متن پیغام صالحی امیری آمده است: سهراب مرادی پولادمرد افتخار آفرین و با اخلاق کشورمان به رغم آسیب دیدگی مزمن جهت حضور در بازی های المپیک توکیو، دلاورانه باتحمل درد و رنج فراوان پنجه در پنجه پولاد سرد با حریفان سر سخت خود نهاد تا بتواند بار دیگر پرچم پر افتخار میهن عزیزمان را در این میدان عظیم برافراشته نماید.

سهراب عزیز با تکیه به قدرت لایزال الهی و با ذکر یا علی، تمام همت، قدرت و توان خود را در چله غیرت و مردانگی نهاد و حتی درد مزمن کتف و کمر هم مانع از حضور وی در این میدان سخت نشد. بی شک این سرزمین، خاستگاه شیر زنان و دلیر مردانی است که با از خودگذشتگی و جانفشانی بارها و بارها کام ملت را شیرین کردند و در دل این مردم عزیز و قدرشناس جای گرفتند.

یاد و نام سهراب قهرمان و پهلوان نامدار ایران زمین تا ابد بر تارک اذهان مردم نقش بسته و ماندگار خواهد ماند. از خداوند متعال برای بهبودی و سلامتی قهرمان ارزنده کشورمان دعای خیر می نمائیم و امید واثق داریم بار دیگر شاهد حضور ایشان در عرصه رقابت های آسیایی، دنیای و المپیکی باشیم. وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، فدراسیون وزنه برداری و خانواده عظیم و فرهیخته ورزش قدردان ستارگان ایران زمین خواهند بود.

به گزارش وبلاگ لاوان، آخرین مرحله از رقابت های گزینشی وزنه برداری المپیک 2020 توکیو که در شهر کالی کلمبیا جریان دارد بامداد امروز آدینه با رقابت دسته 96 کیلوگرم پیگیری شد که سهراب مرادی به رقابت با رقیبان خود پرداخت.

مرادی در حرکت اول یک ضرب نتوانست وزنه 170 کیلوگرمی را مهار کند اما در حرکت دوم پیروز به مهار این وزنه شد. قهرمان دنیا و المپیک در حرکت سوم یک ضرب به دلیل احساس درد در مچ دستش از ادامه رقابت انصراف داد.

سهراب مرادی برای حرکت دو ضرب هم به دلیل مصدومیت بدموقعی که برایش پیش آمد انصراف داد تا شانس حضور در المپیک 2020 توکیو که مردادماه سالجاری برگزار خواهد شد را از دست بدهد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "واکنش رئیس کمیته ملی المپیک به المپیکی نشدن سهراب مرادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش رئیس کمیته ملی المپیک به المپیکی نشدن سهراب مرادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید