واگذاری سد دوش بناب به بهره بردار نو

به گزارش وبلاگ لاوان، میراث آریا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست آمده، واگذاری سد دوش بناب به بهره بردار نو صورت می گیرد.

واگذاری سد دوش بناب به بهره بردار نو

احمد حمزه زاده در جلسه معین تکلیف سد دوش بناب که با حضور نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی برگزار گردید، گفت: در آنالیز این سد تفکیک آن به سه حوزه اراضی پایاب سد، سد و گردشگری و معین تکلیف سد امری لازم است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی ادامه داد: پیش از این بهره برداری سد دوش بناب به شورای اسلامی روستای دوش واگذار شده بود که نتوانسته تعهدات خود در مدیریت این سد را ایفا نماید، بنابراین اقدامات لازم برای خلع ید این بهره بردار و انتقال مدیریت این سد به یک شرکت تعاونی متشکل از مردم روستای دوش به وسیله سازمان جهاد کشاورزی استان انجام خواهد شد.

حمزه زاده گفت: با شروع به کار بهره بردار تازه سد دوش بناب، این منطقه گردشگری ویژه می تواند به یکی از منطقه ها دائمی گردشگرپذیر این شهرستان تبدیل شده و خدمات متناسب با منطقه و احتیاج گردشگران را ارائه دهد.

منبع: همگردی

به "واگذاری سد دوش بناب به بهره بردار نو" امتیاز دهید

145 کاربر به "واگذاری سد دوش بناب به بهره بردار نو" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واگذاری سد دوش بناب به بهره بردار نو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید