پرسپولیس- ایمن حسین

به گزارش وبلاگ لاوان، واقعیت، همان چیزی است که باشگاه تکذیب نموده. ایمن حسین 22 ساله که در تیم زیر 23 سال عراق همبازی بشار رسن بوده، با پرسپولیس به توافق قطعی و نهایی رسیده و تا چند وقت دیگر امضای قراردادش به تهران می آید.

پرسپولیس- ایمن حسین

به گزارش وبلاگ لاوان / باشگاه پرسپولیس در سکوت خبری، آخر هفته گذشته با مدیر برنامه های ایرانی ایمن حسین تفاهم نامه امضا کرد. تفاهم نامه ای که باید آن را پیش زمینه امضای یک قرارداد دو ساله بدانیم و قرار بود تا وقتی بازیکن عراقی به تهران می آید، مخفی بماند. رسانه های عراقی اما نتوانستند جلوی دهان شان را بگیرند و همه چیز را لو دادند که در تایید ادعایشان، مدیر برنامه های ایمن حسین هم گفت: پیش قراردادی با پرسپولیس امضا نموده ایم و قرار است به زودی با حضور ایمن حسین در ایران، قرارداد رسمی هم امضا گردد. این بازیکن عراقی قرار است وارد ایران گردد تا هم قرارداد دو ساله و رسمی خود را امضا کند و هم در تمرینات پرسپولیس حاضر گردد. این یعنی که حتی تکذیبیه های سرپرست و مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس هم دیگر چیزی را عوض نمی کند.

وقتی به این فکر می کنیم که دو تا از خریدهای پرسپولیس یعنی ترابی و سروش احتمالا از دست رفته اند، تعجب نمی کنیم تکذیبیه های باشگاه را. حتما پیش خودشان فکر می نمایند چشم خورده اند بابت خریدهایشان و می ترسند که مهاجم عراقی هم دوباره از دست شان لیز بخورد اما دیگر چه ترسی وقتی تفاهم نامه هم امضا گردیده؟

صحبت از ایمن حسین است. همان مهاجم 189 سانتیمتری عراقی که همچنان بازیکن باشگاه پلیس عراق به حساب می آید اما از چند ماه پیش خود را به مذاکره با ایرانی ها سرگرم نموده است. به امید باز گشتن پنجره تابستانی نقل و انتقالات، پرسپولیسی ها باب مذاکره را با این ملی پوش عراقی شروع کردند و به همان دلیل از دستش دادند.

مدیر برنامه ایرانی ایمن حسین گفته بود این بازیکن حتی تاییدیه برانکو را هم گرفته و فقط مانده پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس که به روی او باز می گردد یا نه. البته قرارشان این بود که اگر دادگاه عالی ورزش هم حکم فیفا در محرومیت پرسپولیس را تایید کرد، این بازیکن را تا نیم فصل با قراردادی قرضی به تیمی دیگر بفرستند اما خود حسین پشیمان گشت. می گفت در سال منتهی به جام ملت ها نمی خواهد ریسکی کند که خطر از دست دادن پیراهن تیم ملی را در پی داشته باگشت و به همین بهانه، امضای قرارداد با پرسپولیس و انتقال قرضی اش را نپذیرفت.

کمی بعد از آن خبر رسید که استقلالی های افتاده اند دنبال این بازیکن اما آنها هم بعد از جذب الحاجی گرو، ناخواسته به نفع پرسپولیس دست از کوشش برای به دست آوردن ایمن حسین کشیدند. برای پرسپولیس چه خبری و چه اتفاقی بهتر از این؟ بی هیچ تعللی، مذاکره را دوباره از سر گرفتند و اتفاقا زودتر از دفعه پیش به توافق رسیدند.

این بار حتی محرومیت پرسپولیس هم اختلافی را به وجود نیاورد و باشگاه در سکوت خبری، اخر هفته گذشته با مدیر برنامه های ایرانی ایمن حسین تفاهم نامه امضا کرد. تفاهم نامه ای که باید آن را پیش زمینه امضای یک قرارداد دو ساله بدانیم و قرار بود تا وقتی بازیکن عراقی به تهران می آید، مخفی بماند. رسانه های عراقی اما نتوانستند جلوی دهان شان را بگیرند و همه چیز را لو دادند که در تایید ادعایشان، مدیر برنامه های ایمن حسین هم گفت: پیش قراردادی با پرسپولیس امضا نموده ایم و قرار است به زودی با حضور ایمن حسین در ایران، قرارداد رسمی هم امضا گردد. این بازیکن عراقی قرار است وارد ایران گردد تا هم قرارداد دو ساله و رسمی خود را امضا کند و هم در تمرینات پرسپولیس حاضر گردد.

البته قرار بود این خبر تا زمانی که ایمن حسین به ایران می آید، رسانه ای نگردد اما حالا که عراقی ها بدون توجه به شرایط پرسپولیس، قرمزپوش گشتن مهاجم ملی پوششان را اعلام نموده اند، تکذیبیه های پشت سر هم باشگاه هم دیگر به کار نمی آید.

البته نه اینکه گرشاسبی کل ماجرا را تکذیب نموده باگشت. اتفاقا او مذاکره با ایمن حسین را تایید نموده اما گفته که هنوز توافقی انجام نگردیده و همه چیز در حد صحبت های مقدماتی بوده است. بعد هم برای اینکه به تکذیبیه اش ارزش بیشتری بدهد، گفته که برای امضای قرارداد با بازیکن عراقی منتظر تایید برانکو ایوانکوویچ هستند: صحبت هایی میان باشگاه و مدیربرنامه های ایمن حسین مطرح گردیده و ممکن است این بازیکن عراقی در نیم فصل دوم راهی پرسپولیس گردد اما هنوز هیچ چیز قطعی نیست. تا این لحظه هیچ قراردادی از سوی باشگاه پرسپولیس با این بازیکن بسته نگردیده چرا که نظر نهایی درباره جذب ایمن حسین را باید از زبان برانکو ایوانکوویچ بشنویم. در صورتی که او تایید کند، انتقال این مهاجم عراقی را نهایی می کنیم و در غیر این صورت، انتقالی در کار نخواهد بود.

تکذیبیه مدیر روابط عمومی باشگاه هم چیزی شبیه همین حرف هایی بود که آقای سرپرست به زبان می آورد: منکر مذاکره با این بازیکن و مدیربرنامه هایش نمی شوم اما هیچ گونه توافقی بین طرفین صورت نگرفته و این را که گفته می گردد توافق نامه ای بین دو طرف امضا گردیده است، رد می کنم. مذاکرات مان در حد صحبت های اولیه بوده و تعیین نیست در آینده چه اتفاقی رخ می دهد.

حتی اگر مدیر برنامه های ایمن حسین تایید نمی کرد، از همین تکذیبیه ها باید می فهمیدیم که خبر توافق با بازیکن عراقی خیلی هم دور از واقعیت نیست. فقط پرسپولیسی ها بخاطر اینکه از دست دادن ایمن حسین می ترساندشان، افتاده اند روی دور تکذیب وگرنه آن تفاهم نامه چیزی نیست که بگردد نادیده اش گرفت.

واقعیت، همان چیزی است که از سوی باشگاه تکذیب گردیده. ایمن حسین 22 ساله که در تیم زیر 23 سال عراق همبازی بشار رسن بوده، با پرسپولیس به توافق قطعی و نهایی رسیده و تا چند وقت دیگر امضای قراردادش به تهران می آید. این مهاجم 189 سانتیمتری که در حال حاضر پیراهن تیم پلیس عراق را به تن دارد، در 20 بازی برای تیم المپیک عراق 16 گل به ثمر رسانده و در 20 بازی برای تیم ملی عراق هم یک گل. ایمن حسین اگر به پرسپولیس بیاید، پس از صلاح حسن، هوار ملامحمد و بشار رسن چهارمین بازیکن عراقی تاریخ این باشگاه خواهد بود.

2 - 770

منبع: iran-varzeshi.com

به "پرسپولیس- ایمن حسین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس- ایمن حسین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید