پرفروش ترین تلویزیون غول پیکر ایرانی

به گزارش وبلاگ لاوان، خبرنگاران- تلویزیون DVLED ال جی بزرگترین تلویزیون فعلی دنیاست. برای پاسخ به تلویزیون 110 اینچ سامسونگ، با سایز 325 اینچ راهی بازار شده و از نظر ابعاد و میزان حکم پرده سینما را دارد. اما در بازار لوازم خانگی معمولا به تلویزیون های 60 اینچ به بالا لقب غول پیکر می دهند و الان که چند سالی از ممنوعیت واردات لوازم خانگی خارجی می گذرد، کف قیمت این مدل تلویزیون های ایرانی به حدود 30 میلیون تومان رسیده است.

پرفروش ترین تلویزیون غول پیکر ایرانی

به گزارش وبلاگ لاوان؛ تلویزیون PU750CN جی پلاس یکی از پرفروش ترین محصولات این برند محسوب می گردد. کیفیت تصویر فوق العاده ای ندارد، اما در رنج خودش قابل قبول است. یک سری از خریداران تلویزیون PU750CN جی پلاس از پایین بودن نسبت نمایشگر به قاب انتقاد کردند و آنطرف بخشی از خریداران آن را گزینه بهتری از رقبای همقیمت می دانند. مدلی که می تواند تصاویر را با کیفیت 4K و تمام HD نشان بدهد و به خاطر قابلیت اتصال به اینترنت جزو تلویزیون های هوشمند بازار قرار می گیرد. تلویزیون PU750CN جی پلاس از اندروید 11 پشتیبانی می نماید و 16 گیگابایت حافظه داخلی دارد. از همه مهمتر اینکه قیمت تلویزیون PU750CN جی پلاس به 34 میلیون و 500 هزار تومان رسیده و تقریبا 10 میلیون تومان گران تر از شهریور پارسال فروخته می گردد.

تلویزیون S8100EU دوو یکی دیگر از مدل های پرفروش غول پیکر است. این یکی 30 میلیون و 500 هزار تومان فروخته می گردد و یک سال قبل حول وحوش 25 میلیون تومان قیمت داشته. در یکسری از فروشگاه های لوازم خانگی آنلاین، اتصال به دیوار و گیرنده دیجیتال را جزو قابلیت های تلویزیون S8100EU دوو به حساب می آورند و به همین دلیل رسما با یکی از ساده ترین مدل های غول پیکر بازار سروکار داریم. دوتا بلندگو هایی که پایین قاب تلویزیون قرار دارند، روی هم 30 وات صدا فراوری می نمایند و برای اتصال سیستم های صوتی و تصویری و فلش و اینجور چیز ها دوتا درگاه HDMI و دوتا ورودی USB کنار و پشت قاب تلویزیون دیده می گردد. از نظر ظاهری می توانیم به وزن 16.5 کیلویی تلویزیون S8100EU اشاره کنیم که با اضافه شدن پایه، این عدد به حدود 17 کیلو می رسد.

تی سی ال یک برند معروف چینی است، اما حواستان باشد تلویزیون های تی سی الی که الان در فروشگاه های لوازم خانگی می بینید، به وسیله مادیران داخل کشور مونتاژ می گردد. مدل P735 تی سی ال یکی از پرفروش ترین مدل های 75 اینچی بازار است و بدون احتساب پایه حول وحوش 20 کیلو وزن دارد. کیفیت تصویر تلویزیون P735 تی سی ال از نوع 4K و تمام HD است. مدت پاسخ دهی 8.5 میلی ثانیه تلویزیون P735 تی سی ال جزو نقطه ضعف های آن به شمار میرود و با اسپیکر های فوق العاده ای در این مدل طرف نیستیم. Screen Mirror، ماشین زمان و بقیه قابلیت هایی که فروشنده ها در وصف تلویزیون P735 می گویند، در اغلب تلویزیون های هوشمند بازار وجود دارد و در اولین روز های شهریور سال جاری آن را حدود 56 میلیون تومان می فروشند.

تلویزیون XTU865 جزو مدل های هوشمند سری هشت ایکس ویژن است که با سایز 65 اینچ فروخته می گردد. در مغازه های سه راه امین حضور می گردد تلویزیون XTU865 را با 34 تا 34 میلیون و 500 هزار تومان پیدا کرد، اما در فروشگاه های اینترنتی سرشناس قیمت تلویزیون 65 اینچ سری هشت ایکس ویژن در مرز 35 میلیون تومان است. سروشکل منو تلویزیون و افت کیفیت تصویر همزمان با تغییر زاویه دید، جزو ایراد هایی است که در نظرات خریداران قبلی تلویزیون XTU865 دیده می گردد و بخش دیگری از خریداران به توان پایین بلندگو های تلویزیون اشاره کردند. مجموع توان صدای دوتا بلندگو های این تلویزیون به 24 وات می رسد و و خود تلویزیون تقریبا 19 کیلو وزن دارد.

اسنوا مثل دوو زیرمجموعه گروه صنعتی انتخاب است و آنطور که فروشنده های لوازم خانگی می گویند از این برند تلویزیون SK15000U توانسته خودش را به لیست پرفروش ترین تلویزیون های غول پیکر بازار برساند. این یکی حول وحوش 37 میلیون تومان فروخته می گردد و درمقایسه با شهریور پارسال تقریبا 12 میلیون تومان گران شده است. با پنل IPS راهی بازار شده و مجموع توان بلندگو های آن به 30 وات می رسد. مثل اغلب رقبای خودش تصاویر را با کیفیت 4K و تمام HD نشان می دهد و فروشنده های لوازم خانگی موقع معرفی آن به خریداران به Time Shift و گیرنده دیجیتال و اینجور چیز ها اشاره می نمایند. از طرفی تلویزیون SK15000U اسنوا به هشت گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

محبوب ترین تلویزیون های غول پیکر ایرانی

برند

مدل

سایز نمایشگر

قیمت

جی پلاس

PU750CN

65 اینچ

34 میلیون و 500 هزارتومان

دوو

S8100EU

65 اینچ

30 میلیون و 500 هزار تومان

تی سی ال

P735

75 اینچ

56 میلیون تومان

ایکس ویژن

XTU865

65 اینچ

35 میلیون تومان

اسنوا

SK15000U

65 اینچ

37 میلیون تومان

منبع: فرارو

به "پرفروش ترین تلویزیون غول پیکر ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرفروش ترین تلویزیون غول پیکر ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید