کشتی فرنگی ما حرف اول را در جهان می زند، در کشتی آزاد عقب هستیم

به گزارش وبلاگ لاوان، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در جلسه تیم های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور گفت: از تمامی دوستان که در لیگ سرمایه گذاری نموده اند تشکر می کنم. لیگ در زمان ریاست یزدانی خرم جان گرفته بود و در شرایط خوبی برگزار می شد اما در چند سال گذشته، لیگ رو به افول رفت و ما سعی کردیم تا در شرایط کرونایی و با رعایت پروتکل های بهداشتی به هر نحوی که بود دوباره لیگ را زنده کنیم که سال جاری در این کار بسیار پیروز تر بودیم.

کشتی فرنگی ما حرف اول را در جهان می زند، در کشتی آزاد عقب هستیم

وی ادامه داد: اینکه به خاطر کشتی گیران ملی پوش و شرکت در رقابت های دنیای و المپیک، بخواهیم لیگ کشتی را کوچک یا از بین ببریم کار غلطی است چراکه مدال آور رقابت های دنیای از امتیازات و پاداش های آن منتفع می گردد اما دیگر کشتی گیران باید حداقل یک منابع مالی برای ادامه راه داشته باشند.

دبیر توضیح داد: از طرفی لیگ اجازه این را می دهد تا سایر مدعیان نیز خود را مطرح نمایند و علاقمندان به کشتی نیز به سالن ها بیایند.

دبیر توضیح داد: می توانستیم میزبانی مرحله سرانجامی لیگ را به استان ها ببریم اما شرایط سالن 12 هزار نفری و پخش زنده آن از شبکه سه و ورزش سیما و اینکه کشتی بیشتر دیده گردد برای ما مهم است و به همین علت پیشنهاد ما برگزاری مسابقات در این سالن بود.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: شرایط کرونا خیلی بهتر شده و ما از حضور تماشاگران در سالن کشتی استقبال می کنیم چراکه یکی از سه ضلع کشتی کشور تماشاگران و علاقمندان به آن هستند.

وی در خصوص کشتی فرنگی توضیح داد: در سال های نه چندان دور کشتی فرنگی ما دیده نمی شد اما الان ما حرف اول را در دنیا می زنیم اما در کشتی آزاد واقعیت این است که عقب هستیم و باید خود را به سطح اول دنیا برسانیم که احتیاج به وقت و کار دارد.

دبیر توضیح داد: برای ما کشتی آزاد و فرنگی ندارد و من هر کاری که برای آزاد انجام بدهم برای فرنگی هم انجام خواهم داد و حتی باید تیم فرنگی ما بیشتر از این پیشرفت کند و محکم جلو برود.

رئیس فدراسیون کشتی در سرانجام گفت: فینال رقابت های لیگ همواره با حاشیه هایی همراه بوده، از داوران می خواهم که برترین قضاوت ها را داشته باشند و از مسئولان و مربیان تیم ها هم می خواهم که به حاشیه ها دامن نزنند و اگر اتفاقی نیز رخ داد، شکیبا باشند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کشتی فرنگی ما حرف اول را در جهان می زند، در کشتی آزاد عقب هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی فرنگی ما حرف اول را در جهان می زند، در کشتی آزاد عقب هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید