کمک های بهزیستی به مددجویان سیل زده کرمانی

به گزارش وبلاگ لاوان، دبیر ستاد بحران سازمان بهزیستی کشور از منطقه ها سیل زده جنوب استان کرمان (رودبارجنوب، قلعه گنج و منوجان) بازدید کرد.

کمک های بهزیستی به مددجویان سیل زده کرمانی

به گزارش وبلاگ لاوان، محمدرضا کاظم زاده با اشاره به بارش های بی سابقه اخیر در منطقه ها جنوبی کشور از این منطقه ها همچون جنوب استان کرمان (قلعه گنج) بازدید کرد و در ادامه نیز به منطقه ها آسیب دیده از سیل اخیر استان هرمزگان، شهر چابهار منطقه کنارک و استان فارس بازدید می کند.

دبیر ستاد بحران سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه از تعداد 3 هزار و 250 مددجو تحت حمایت بهزیستی جنوب استان کرمان(رودبارجنوب، قلعه گنج و منوجان)، 560 خانوار در حوزه دامداری، کشاورزی، لوازم ضروری منزل خسارت دیده اند، گفت: حتی سرویس های بهداشتی محل سکونت آنان تخریب شده است.

وی میزان کمک های بهزیستی استان به منطقه ها سیل زده را یک میلیارد ریال بیان کرد و افزود: این محموله شامل 150 سبد حمایت غذایی بوده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور، کاظم زاده، یادآور شد: بی تردید برنامه ریزی و اقدام در قالب طرح های علمی و کارآمد از اصلی ترین برنامه ها و سیاست های بهزیستی کشور است و کمک های مقطعی در هر سطحی تنها به عنوان مسکن های موقت کاربرد دارند و باید در کنار اینگونه حمایت ها اقدامات اصولی و ماندگار نیز صورت گیرد که بهزیستی کرمان در هر دو بخش عملکرد خوبی داشته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کمک های بهزیستی به مددجویان سیل زده کرمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمک های بهزیستی به مددجویان سیل زده کرمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید