6 کشتی گیر دیگر از حضور در جام تختی معاف شدند؛ جمع غایبان به 9 نفر رسید

به گزارش وبلاگ لاوان، باتوجه به قهرمانی 6 کشتی گیر در مسابقات آسیایی مغولستان، جمع کشتی گیران معاف شده از جام تختی به 9 نفر رسید.

6 کشتی گیر دیگر از حضور در جام تختی معاف شدند؛ جمع غایبان به 9 نفر رسید

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ لاوان، طبق چرخه انتخابی تیم ملی هر کشتی گیری که در مسابقات قهرمانی آسیا پیروز به کسب مدال طلا می شد از حضور در جام تختی که خرداد ماه در تنکابن برگزار می گردد معاف می گردد، چراکه ملاک حضور در قهرمانی آسیا، قهرمانی در مسابقات کشوری بود که دی ماه در گرگان به انجام رسید.

به این ترتیب رحمان عموزاد در 65 کیلوگرم، یونس امامی در 74 کیلوگرم، علی سوادکوهی در 79 کیلوگرم، امیرحسین فیروزپور در 92 کیلوگرم، محمدحسین محمدیان در 97 کیلوگرم و یدالله محبی در 125 کیلوگرم که بعد از قهرمانی در مسابقات کشوری، در مسابقات قهرمانی آسیا نیز مدال طلا را از آن خود کردند، به غایبان جام تختی اضافه خواهند شد.

پیش از این طبق چرخه، حسن یزدانی در 86 کیلوگرم، کامران قاسم پور در 92 کیلوگرم و امیرحسین زارع در 97 کیلوگرم به علت کسب مدال طلای دنیا در سال 2021، مجوز غیبت در جام تختی را داشتند. این سه نفر از مرحله نهایی انتخابی تیم ملی به چرخه اضافه خواهند شد.

علیرضا سرلک در 57 کیلو، محمد نخودی در 79 کیلو و مجتبی گلیج در 97 کیلو که سه مدال نقره و برنز را در دنیای اسلو به خود اختصاص دادند نیز کار خود را در چرخه از مسابقات جام تختی شروع خواهند کرد.

تیم های ملی ایران خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی دنیا و بازی های آسیایی که شهریور ماه در بلگراد و هانگژو برگزار می گردد، آماده می نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "6 کشتی گیر دیگر از حضور در جام تختی معاف شدند؛ جمع غایبان به 9 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 کشتی گیر دیگر از حضور در جام تختی معاف شدند؛ جمع غایبان به 9 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید