شروع طرح جهش تجارت فناوری با مشارکت 50 کارگزار

به گزارش وبلاگ لاوان، طرح جهش تجارت فناوری که با هدف ایجاد تحرک بیشتر در حوزه تبادل و سرمایه گذاری بر روی فناوری تدوین شد، با جلب مشارکت 50 کارگزار آموزش دیده در کشور، شروع به کار کرد.

شروع طرح جهش تجارت فناوری با مشارکت 50 کارگزار

به گزارش خبرگزاری مالی ایران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این طرح که به ابتکار شبکه فن بازار معاونت علمی تبیین شده است، هدف اصلی خود را افزایش مبادلات فناورانه در سراسر کشور می داند. افزایش مبادله در حوزه فناوری می تواند به افزایش فراوری محصولات دانش بنیان و فناورانه بیانجامد. این طرح با توجه به شبکه فن بازارهای استانی ایجاد شده در سراسر کشور شروع به کار نموده است. 50 کارگزار فعال در حوزه تجارت فناوری با این طرح همکاری می نمایند.

محمد صالح خالقی دبیر شبکه فن بازار معاونت علمی در اینباره اظهار کرد: موارد مختلفی در این طرح پیش بینی شده است که توسعه سرمایه گذاری بر روی استارتاپ ها و اختراعات و طرح های فناورانه از این جمله است.

وی همچنین با با اشاره به اهمیت بازار یابی محصولات دانش بنیان و فناورانه گفت: بازاریابی داخلی و بین المللی نیز بخشی از راهبردهای طرح جهش تحارت فناوری را شامل می گردد.

خالقی با اشاره به اهمیت برطرف نیازهای صنایع عظیم، بیان داشت : سعی شده است تا برای این نیازها، پاسخ های فناورانه جستجو گردد. این طرح در سراسر کشور اجرا می گردد وعرضه نمایندگان و متقاضیان اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور با مراجعه به یکی از دفاتر فن بازارهای منطقه ای یا تخصصی و یا مراجعه مستقیم به کارگزاران تجارت فناوری می توانند از این خدمت بهره مند شوند.

منبع: اقتصاد ایران

به "شروع طرح جهش تجارت فناوری با مشارکت 50 کارگزار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع طرح جهش تجارت فناوری با مشارکت 50 کارگزار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید