راه اندازی مرکز نوآوری و توسعه تعاون در آذربایجان شرقی

به گزارش وبلاگ لاوان، مرکز نوآوری و توسعه تعاون آذربایجان شرقی به همت اتحادیه تعاونیهای دانش بنیان و پیگیری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی برای حمایت حدود 18 مجموعه نوآور، فناور و استارت آپ ها در بخش تعاون با هدف نوآور نمودن فرآیند، ساختار سازمانی، مدیریت و بازار در بخش تعاون راه اندازی شد.

راه اندازی مرکز نوآوری و توسعه تعاون در آذربایجان شرقی

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، حسین فتحی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی بااعلام این خبر اضافه نمود: مرکز نوآوری و توسعه تعاونآذربایجان شرقی با حضور محمد شریعتمداری وزیرتعاون،کار و رفاه اجتماعی،سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، محمدرضا پور ابراهیمیو مهدی عیسی زاده روسای کمیسیون های اقتصادی و اجتماعی مجلس شورایاسلامی، محمد کبیری معاون امور تعاون وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعیو حمید رضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

وی ادامه داد: این مرکز با مشارکتاداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی و پارک علم و فناوری آذربایجانشرقی با هدف توسعه نوآوری و فناوری در بخش تعاون ایجاد شده است.

همچنین در این مراسم که با حضور فتحی،مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، واعظی رئیس پارک علم و فناوری و محسنی رئیسسازمان جهاد دانشگاهی استان آذربایجان شرقی برگزار گردید، از پوستر فراخوان جذب وپذیرش طرح های فناور و نوآور و سایت این مرکز رونمایی شد.

در حاشیه این مراسم ازمرکز و طرح های فناور و دانش بنیان بخش تعاون بازدید به عمل آمد.

فتحی اضافه نمود: مرکز نوآوری توسعه تعاونآذربایجان شرقی برای واحدهای مورد پذیرش، خدمات، استقرار، حمایت اقتصادی از طرح ها،اینترنت، کارگاه تخصصی، شبکه سازی، تدوین مدل کسب و کار، مشاوره، آموزش در حوزهمدیریت کسب و کار و سایر خدمات عمومی را برای واحدهای فناور و نوآور مستقر ایجاد شده است.

در این مرکز علاوه بر پذیرش طرح هابصورت عمومی در تمامی حوزه ها، جشنواره هایی در زمینه مشاغل خانگی، ایمنی وبهداشت محیط کار، مدیریت فرآیند در تسریع راه اندازی واحد تحقیق و توسعه بنگاه هایاقتصادی کوچک و متوسط، برگزار خواهد شد که طبق زمانبندی به اطلاع عموم خواهد رسید.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

منبع: خبرگزاری آریا

به "راه اندازی مرکز نوآوری و توسعه تعاون در آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی مرکز نوآوری و توسعه تعاون در آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید