اجاره سوییت در کیش برای تعطیلات نوروز چقدر تمام می شود؟

به گزارش وبلاگ لاوان، خبرنگاران- اجاره سوییت در کیش برای تعطیلات نوروز 1402 چندبرابر اسفند امسال تمام می شود. اگر در اسفند می شد با 400، 500 هزار تومان سراغ ارزان ترین سوییت های کیش رفت، الان این عدد دست کم یک میلیون تومان است و مسافرانی که الان به فکر کیش و اجاره سوییت هستند، علاوه بر موضوع افزایش هزینه اجاره ها احتمالا با دوتا مشکل دیگر هم سروکار خواهند داشت. اول اینکه ظرفیت اغلب اقامتگاه های کیش تکمیل شده و نکته دوم شرطی است که در خیلی از اقامتگاه های به جای مانده وجود دارد و مسافر باید حداقل شش یا هفت شب را برای اقامت رزرو کند.

اجاره سوییت در کیش برای تعطیلات نوروز چقدر تمام می شود؟

به گزارش وبلاگ لاوان، سوییت 45 متری در شهرک صدف کیش شبی یک میلیون اجاره داده می شود. یکی از ارزان ترین گزینه ها برای تعطیلات نوروز 1402 در کیش است که البته اجاره آن در اسفند امسال شبی 500 هزار تومان تمام می شده است. تازه مسافر باید دست کم شش شب را برای اقامت رزرو کند و به این ترتیب نهایتا شش میلیون تومان بپردازد. تلویزیون و گیرنده دیجیتال همراه با یخچال هتلی و چندتا مبل، همه آن چیزی است که داخل این اقامتگاه وجود دارد و ظرفیت مهمان ها نهایتا سه نفر خواهد بود.

اجاره سوییت 65 متری دیگری در کیش شبی یک میلیون و 100 هزار تومان اعلام شده است. واحد دیگری که باید آن را جزو ارزان ترین گزینه ها بدانیم، اما مثل مورد قبلی، مالک شرط اجاره را رزرو حداقل شش شب درنظر گرفته و به همین علت هزینه اجاره نهایی به شش میلیون و 600 هزار تومان می رسد. دقیقا مثل واحد قبلی، مهمترین امکاناتی که در این سوییت به چشم می خورد، همان تلویزیون و یخچال و اینجور چیز ها به حساب می آیند.

واحد 76 متری را در محدوده شهرک صدف کیش برای شب با قیمت شش میلیون و 900 هزار تومان اجاره می دهند. مالک این واحد هزینه اجاره چهار شب را با نرخ یک میلیون و 50 هزار تومان و هزینه اجاره دو شب دیگر را با نرخ یک میلیون و 350 هزار تومان حساب کرده و به همین علت به عدد شش میلیون و 900 هزار تومان رسیده است. در این واحد دوتا اتاق خواب وجود دارد و طبق عکس ها، چیز هایی مثل یک تلویزیون که به دیوار متصل شده، یخچال بالاپایین، میزناهارخوری و تخت دونفره داخل آن به چشم می خورد. واحد هایی که تا اینجا بررسی کردیم جزو ارزان ترین سوییت های کیش به حساب می آیند، اما وقتی سراغ گزینه های گرانقیمت می رویم با ارقام بیشتری طرف می شویم.

واحد 120 متری دوخوابه را بین گران ترین سوییت های فعلی در کیش بین آگهی ها پیدا می کنیم. مالک آن در تعطیلات نوروز امسال شبی هشت میلیون تومان برای این خانه دریافت می کند درحالی که هزینه اجاره آن روز 18 فروردین یعنی زمانی که دیگر تقاضای کمتری نسبت به تعطیلات عید برای رفتن به کیش وجود دارد، به دو میلیون و 900 هزار تومان می رسد.

سوییت چهارخوابه را در کیش برای تعطیلات نوروز 1402 شبی 18 میلیون تومان اجاره می دهند. این سوییت گرانقیمت را در هفته اول رزرو کردند و الان می شود برای رزرو هفته دوم تعطیلات در این سوییت اقدام کرد. داشتن جکوزی یکی از امکانات این سوییت گرانقیمت است و داخل آن میز بیلیارد و ایرهاکی هم وجود دارد. مالک دیگری بابت اجاره سوییت در کیش دقیقا شبی 10 میلیون تومان می گیرد. شرط رزرو این سوییت، اجاره حداقل شش شب در هفته دوم تعطیلات نوروز است و مسافر باید 60 میلیون تومان فقط برای اقامت در کیش کنار بگذارد. در آگهی چیز هایی مثل میز بیلیارد، فوتبال دستی و ... به عنوان امکانات نوشته شدند و ظرفیت سوییت چهار نفر اعلام شده است.

هزینه اجاره سوییت در کیش

متراژ و تعداد اتاق

مهمترین امکانات

هزینه اجاره یک شب

45 متر بدون اتاق

یخچال و تلویزیون

یک میلیون تومان

65 متر دوخوابه

یخچال و تلویزیون

یک میلیون و 100 هزار تومان

76 متری دو خوابه

یخچال و تلویزیون و تخت

یک میلیون و 150 هزار تومان

120 متر دوخوابه

یخچال و تلویزیون و تخت

هشت میلیون تومان

140 متر دوخوابه

میز بیلیارد و فوتبال دستی

10 میلیون تومان

220 متر چهار خوابه

جکوزی و میز بیلیارد

18 میلیون تومان

منبع: فرارو

به "اجاره سوییت در کیش برای تعطیلات نوروز چقدر تمام می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجاره سوییت در کیش برای تعطیلات نوروز چقدر تمام می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید