از الان بازی وارفریم را روی گوشی های آیفون تجربه کنید

به گزارش وبلاگ لاوان، اگر شما از گیمرهای با سابقه باشید، با بازی وارفریم (Warframe) آشنایی دارید یک عنوان در سبک شوتر و آنلاین چند نفره گسترده (MMO) که حالت علمی تخیلی دارد. این بازی برای مدت زیادی است که در دنیای گیمینگ حضور دارد و توانسته توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. حال شرکت سازنده تصمیم گرفته تا یک پلتفرم نو نیز برای معرفی کند تا دسترسی افراد را به آن بیشتر بکند.

از الان بازی وارفریم را روی گوشی های آیفون تجربه کنید

طبق چیزی که اعلام شده بازی وارفریم برای گوشی های شرکت اپل یعنی آیفون عرضه خواهد شد. نسخه آی او اس این بازی به اندازه 10 سال از وارفریم محتوا داشته و یک نسخه بسیار کامل است. همینطور اینکه حالت کراس پلی و کراس پراگرشن (Cross Play and Cross Progression) هم در وارفریم وجود دارد تا بازیکنان از تمامی پلتفرم های مختلف با هم بازی کنند. همینطور اینکه کاربر می تواند وارفریم را در یک دستگاه خود شروع کرده و در دستگاه دیگر ادامه دهد.

همینطور اینکه اگر شما در هفته اول عرضه این بازی یعنی تا 6 اسفند وارد وارفریم موبایل بشوید، یک بسته پاداش دریافت خواهید کرد. بازی وارفریم برای آیفون های بسیاری در دسترس است و هر دستگاه اپل با چیپست A12 و بالاتر می تواند به راحتی وارفریم را اجرا کند. به این معنا که آیفون های نسل 12 و آیپدهای نسل 8 به بالا به راحتی توانای اجرای این بازی مجذوب کننده را دارند.

شرکت سازنده وارفریم یک نسخه اندروید از این بازی را نیز در نظر دارد ولی تاریخ عرضه آن معین نیست. همینطور اینکه اگر استقبال بسیار خوبی از نسخه موبایل این بازی بشود، امکان دارد که شرکت سازنده سرعت ساخت نسخه اندروید را نیز بیشتر بکند. نکته اصلی اینجاست که موبایل های امروزی به راحتی توانایی اجرای بازی های مختلف را دارند و در نتیجه منطقی است که شرکت های سازنده در تلاش باشند تا وارد این پلتفرم بشوند.

به طور کلی می توان گفت که موبایل گسترده ترین پلتفرم گیمینگ در دنیا است و همین موضوع باعث شده که شرکت ها برای ورود به آن مشتاق باشند. به این شکل که شما در دست هر فردی یک گوشی می بینید و با ورود به این پلتفرم دسترسی افراد زیادی به عناوین مختلف راحت می شود.

نکته اصلی اینجاست که طراحی بازی برای پلتفرم موبایل کمی سخت است. کنترل های بازی نیاز به بهینه سازی داشته و از طرفی از لحاظ سخت افزاری محدودیت های بسیاری برای موبایل وجود دارد. در نتیجه با وجود استقبال خوب، بیشتر شرکت های گیمینگ از ورود به این پلتفرم اجتناب کرده یا اینکه یک سری بازی، مخصوص این پلتفرم طراحی می کنند.

منبع: Game Informer

منبع: دیجیکالا مگ

به "از الان بازی وارفریم را روی گوشی های آیفون تجربه کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از الان بازی وارفریم را روی گوشی های آیفون تجربه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید