اعطای مدال شجاعت به سربازان آمریکایی که شب حمله موشکی سپاه به پناهگاه رفتند

به گزارش وبلاگ لاوان، این نخستین بار در تاریخ آمریکاست که مدال شجاعت به گروهی از سربازان اعطا می گردد که در شب عملیات هیچ کاری جز رفتن به پناهگاه نکردند.

اعطای مدال شجاعت به سربازان آمریکایی که شب حمله موشکی سپاه به پناهگاه رفتند

ارتش آمریکا به 29 نفر از سربازان این کشور که در حمله موشکی تلافی جویانه دی ماه گذشته سپاه به پایگاه عین الاسد به پناهگاه رفتند اما در اثر موج انفجار موشکی آسیب مغزی شده اند، مدال شجاعت می دهد.

به گزارش وبلاگ لاوان به نقل از وب سایت شبکه خبریای بی سی آمریکا، ارتش آمریکا به 6 سرباز این مدال را اعطا نموده و 23 سرباز دیگر که در لیست دریافت مدال قرار دارند، این هفته این مدال شجاعت را خواهند گرفت.

این سربازان در شب حمله موشکی سپاه در پناهگاه های پایگاه عین الاسد پناه گرفتند اما شدت انفجارها به حدی بود که منجر به آسیب مغزی آنها شد. ارتش آمریکا اعلام نموده 110 سرباز این کشور در پایگاه عین الاسد آسیب مغزی دیده اند.

به این سربازان مدال پرپل هارت (قلب ارغوانی) اعطا می گردد که تا کنون به سربازان و درجه دارانی از ارتش آمریکا اعطا شده که در عملیات های مختلف ارتش خطر نموده و کشته و یا زخمی شده باشند اما این بار بر خلاف سنت قبلی به سربازانی اعطا می گردد که به حرف فرماندهانشان خوب گوش داده و در شب حمله خطر ننموده و برای در امان ماندن از آسیب، به پناهگاه رفته اند.

این نخستین بار در تاریخ آمریکاست که مدال شجاعت به گروهی از سربازان اعطا می گردد که در شب عملیات هیچ کاری جز رفتن به پناهگاه نکردند.

منبع: عصر ایران

به "اعطای مدال شجاعت به سربازان آمریکایی که شب حمله موشکی سپاه به پناهگاه رفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطای مدال شجاعت به سربازان آمریکایی که شب حمله موشکی سپاه به پناهگاه رفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید