ایده های چیدمان مبل پالتی و ویژگی های جالب آن

به گزارش وبلاگ لاوان، مبل پالتی، حتما این نام حداقل یک بار به گوشتان خورده است. مبل با پالت، مبلی است که با ظاهری بسیار زیبا و شیک توانسته در بازار خودنمایی کند! این روز ها با استفاده از اندازه های مختلف پالت، مبل هایی مثل مبل پالت چوبی با قیمت بسیار مناسب را تولید کرده و و ارد بازار می کنند.

ایده های چیدمان مبل پالتی و ویژگی های جالب آن

جالب ترین نکته درباره خرید مبل پالتی این است که شما نیازی به خریدن این مبل ندارید! بلکه می توانید خودتان آن ها را به راحتی با کمک روش هایی که در ادامه خواهیم گفت، بسازید. در این مطلب می خواهیم شما را با ویژگی های مبل پالتی، تشک مبل پالتی، نحوه ساخت و کاربرد های آن آشنا کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

کاربردهای مبل پالتی و چیدمان آن در منزل

مبل با پالت به خصوص مبلمان با پالت های چوبی را می توان در هر فضایی مانند منزل، باغ، ویلا و حتی در محیط اداری مورد استفاده قرار داد. تعداد نشیمن آن نیز معمولا 5 الی 6 نفره می باشد. مبل پالت چوبی، به دلیل چوبی بودن پالت های آن، حس طبیعت گرایی را به شما خواهد داد و شما را سرشار از سرزندگی خواهد کرد.

مبل زیر پالتی می تواند ظاهری جالب به منزل شما بدهد! این مبل ها بجای استفاده از پایه های چوبی یا استیل، از یک پالت چوبی برای مبل استفاده می کنند. این پالت ها حس خاص بودن را به بیننده القا می کنند؛ به گونه ای که شاید شما هم از نزدیک اینگونه مبل ها را ندیده باشید و در اولین برخورد محو تماشای آن شده باشید!

کاربرد های زیادی برای مبل با پالت شناخته شده است. این کاربرد ها به شکل جالبی می توانند فضای منزل شما را افزایش دهند. برای مثال، استفاده از مبلمان با پالت های چوبی در یک فضای کوچک، می تواند نشیمن چند تن از مهمانان را بطور همزمان فراهم کند.

علاوه بر این، می توان بجای خرید مبل های گران قیمت و مجلل، خرید مبل پالتی را انتخاب کرد که هم ارزان تر است و هم ساده تر! البته این سلیقه شما است که ساده بودن مبلمان منزل را دوست دارید و یا مجلل بودن را. به هر حال مبل زیر پالتی آماده است تا بهترین تجربه ها را برای شما فراهم کند!

ایده هایی برای استفاده از مبل پالتی چوبی

استفاده از مبلمان پالتی می تواند ایده های بسکمک را بطلبد! بخصوص که اگر بخواهید کمی خلاقیت به خرج دهید و به نوعی خاص مبلمان منزل خود را بچینید. برای مثال، اگر بتوانید یک فضای کوچک برای مبل پالتی و مبلمان خود پیدا کنید، به سرعت می توانید یک مبل پالتی آن جا قرار دهید و تزئین کنید! علاوه بر این، ما هم به شما کمک می کنیم و چند ایده پیرامون خرید مبل پالتی و استفاده از مبل پالت چوبی به شما ارائه می دهیم.

از مبل پالتی دو نفره استفاده کنید.

می توانید یک مبل پالتی دو نفره را برای زمان های آرامش خود اختصاص دهید! شما می توانید این مبل را در گوشه ای دنج و دور از سر و صدا قرار دهید تا در کنار همسر خود یک لیوان چایی میل کنید و کتاب بخوانید و احساس آرامش را لمس کنید. علاوه بر خرید مبل پالتی دو نفره، می توانید براحتی این مبل را بسازید و از آن استفاده کنید. (در ادامه، روش ساخت مبل پالتی را به شما نشان خواهیم داد.)

رنگ مبلمان پالتی را با عناصر خانه ست کنید.

ست کردن رنگ مبلمان با پالت با دیگر عناصر خانه می تواند یک ایده فوق العاده برای شما باشد. می توانید این ایده را در اتاق بازی بچه ها و اتاق نشیمن پیاده کنید. یا می توانید در گوشه ای از اتاق خواب خود این تکنیک را بکار ببرید تا دنیای رنگ ها در دنیای واقعی ما ادغام شوند! شما می توانید برای این کار پالت رنگی مبل مورد نظر و یا عناصر خانه را پیدا کنید و براحتی آن ها را ست کنید. برای مثال، رنگ قهوه ای و نارنجی و طوسی می توانند در یک پالت رنگی قرار بگیرند. (همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید!)

علاوه بر ست کردن همسوی عناصر منزل، می توانید بصورت متضاد نیز وسایل را ست کنید. برای این کار می توانید رنگ سیاه و سفید را بردارید و در خرید مبل پالتی و یا ساخت مبل پالتی با چوب از آن استفاده کنید. البته به شرطی که دیگر عناصر منزل شما نیز رنگ های سفید و سیاه داشته باشند.

در یک گوشه از خانه، از مبل با پالت چوبی استفاده کنید.

همیشه تکیه دادن به یک فضا و یا یک گوشه از خانه می تواند احساس راحتی خیال جالبی به انسان بدهد (اگر باور ندارید، امتحان کنید!). این کار باعث می شود تا شما نمایی کلی از منزل داشته باشید و هروقت دلتان خواست روی مبل پالتی چوبی خود استراحت کنید یا قهوه ای میل کنید. می توان با سفارش مبل های پالتی چند تکه و یا ال شکل، این مبلمان را در گوشه ای منزل براحتی استفاده کرد. این کار باعث افزودن حس شیک بودن و البته خاص بودن به منزل شما می شود.

ساخت مبل پالتی با استفاده از چند پالت

مبل پالتی به راحتی و با روش های ساده ای ساخته می شود. شما می توانید با استفاده از 8 پالت که 3 عدد آن برای پشتی مبل و 5 عدد آن برای نشیمن است، مبل پالتی چوبی بسازید. پارچه ای که برای تشک مبل پالتی مورد استفاده قرار می گیرد، همان پارچه مبلی است که می تواند پارچه پورشه یا مازراتی باشد.

از الیاف توپی ویسکوز که به صورت کیلویی وجود دارد نیز می توانید برای حجم دادن به تشک مبل پالتی استفاده کنید. همچنین شما می توانید پالت های خود را رنگ آمیزی کنید تا جلوه زیباتری به مبل شما ببخشد. پس از انجام تمامی این مراحل شما یک مبل پالتی خواهید داشت که هزینه ساخت آن به طور کلی حدود 1.500.000 تومان خواهد شد! البته این هزینه بسته به میزان جزئیاتی که شما بکار می برید می تواند متغییر باشد.

علاوه بر این، می توانید یک مبل پالتی با طرحی عجیب و غریب بسازید و از آن در فضای خالی خانه استفاده کنید. حتی اگر فضای خالی زیادی ندارید، مبل پالتی چوبی را براحتی در گوشه ای از اتاق نشیمن و یا اتاق تلویزیون قرار دهید و آن را با عناصر چوبی دیگر ست کنید.

مبلمان با پالت های چوبی می توانند نشانی از اصالت منزل شما باشند! استفاده از این سبک مبلمان می تواند شما را برای روز های گرم تابستان و سرد زمستان آماده کند؛ زیرا مبل زیر پالتی شما هیچ آسیبی نمی بیند و در عین سادگی می تواند مجذوب کننده ترین باشد!

منبع: اتاق

به "ایده های چیدمان مبل پالتی و ویژگی های جالب آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده های چیدمان مبل پالتی و ویژگی های جالب آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید