این شاسی بلند شگفت انگیز آمریکایی فراوری شریک چینی سایپاست!، قیمت؟ بین 25 تا 35 میلیارد تومان، عکس

به گزارش وبلاگ لاوان، فورد و چانگان در طی همکاری های متعددی که داشتند، به فراوری مدل های جدیدی رسیده اند.یکی از این مدل ها که به تازگی رونمایی شده است، ناتیلوس نام دارد.این خودرو پس از فراوری در چین، به آمریکا، استرالیا و کشورهای خاورمیانه صادر خواهد شد.

این شاسی بلند شگفت انگیز آمریکایی فراوری شریک چینی سایپاست!، قیمت؟ بین 25 تا 35 میلیارد تومان، عکس

طراحی مدرن محصولات لن در ناتیلوس به چشم می خورد.طراحی کرو مانند بدنه و خطوط کشیده در ناتیلوس خودنمایی می نمایند.

لن سبک طراحی این محصول را پرواز آرام دوم یا Quiet Flight 2.0 می نامد.

دیلایت چراغ های جلو L مانند طراحی شده و به لوگوی لن منتهی می گردد.جلوپنجره خودرو بزرگ و عضلانی طراحی شده و همان حس یک خودروی آمریکایی را به بیننده می دهد.

طراحی نمای کناری ما را یاد محصولات لندروور می اندازد.رینگ های بزرگ 10 پره در کنار دستگیره مخفی درب ها و بعلاوه دو رنگ بودن بدنه ، از جذابیت های نمای کناری به حساب می آیند.

چراغ کشیده و متصل در نمای پشتی، سبک همیشگی طراحی محصولات لن بوده است.نام لن روی این چراغ متصل خودنمایی می نماید.متاسفانه در قسمت دیفیوزر خودرو، اگزوزی به چشم نمی خورد و فضای اسپرتی را ایجاد ننموده است.

یکی از عجیب ترین قسمت های این خودرو مربوط به کابین آن است.نمایشگرهای بزرگ و کشیده و سراسری این کابین را پر نموده اند.نمایشگر 23/6 اینچی سراسری در کنار دو نمایشگر 12/3 اینچی کیلومترشمار و 13/2 اینچی اطلاعات-سرگرمی، بیشترین خودنمایی را دارند.نمایشگر بزرگ سراسری حتی دنباله هم دارد و روی رودری ها از نمایشگرهای 11/1 اینچی استفاده شده است.

نمایشگر سراسری طوری طراحی شده که حواس راننده پرت نگردد و نگاهش به نمایشگر سمت سرنشین شاگرد نیفتد.از امکانات شاخص این نمایشگرها می توان به اینترنت 5G و دستیار صوتی آمازون الکسا اشاره نمود.

از امکانات شاخص ناتیلوس می توان به کروزکنترل هوشمند، حرکت خودرو بین خطوط، ترمز اتوماتیک و سیستم خودران بلوکروز 1.2 اشاره نمود.

2 نوع پیشرانه برای این خودرو قابل سفارش است.پیشرانه اول 2 لیتری توربوشارژ و 4 سیلندر بوده که 250 اسب بخار قدرت و 372 نیوتون متر گشتاور فراوری می نماید.

تیپ دوم علاوه بر یک پیشرانه بنزینی، دارای یک موتور برقی است که در مجموع 310 اسب بخار قدرت فراوری می نماید.

بازه قیمتی این خودرو از 45 هزار دلار آغاز و تا 70 هزار دلار هم ادامه دارد.

منبع: خبرآنلاین

به "این شاسی بلند شگفت انگیز آمریکایی فراوری شریک چینی سایپاست!، قیمت؟ بین 25 تا 35 میلیارد تومان، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این شاسی بلند شگفت انگیز آمریکایی فراوری شریک چینی سایپاست!، قیمت؟ بین 25 تا 35 میلیارد تومان، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید