با گتگسر شهر تالش آشنا شوید!

به گزارش وبلاگ لاوان، خبرنگاران: در جاده رضوانشهر به تالش، درست 17 کیلومتر مانده تا مقصد، تونل تاریک و سرسبز جنگلی، روبه روی شما می نشیند و در خم جاده ای که تا اینجا از سرسبزی چیزی کم نداشت، یک تابلوی کوچک خودنمایی می نماید، تابلویی که در دنباله جاده و در بین درختان بلند محو می گردد و چتری از برگ های سبز روی سر مسافران سایه می اندازد.

با گتگسر شهر تالش آشنا شوید!

اشتباه نکنید، اینجا بهشت نیست، بلکه تنها گوشه ای از جنگل گیسوم است که در 14کیلومتری رضوانشهر، زیبایی اش را به رخ شما می کشد، با منظره ای بکر و نسیمی خنک که از کوهستان های تالش سرازیر می شوند و جاده را حال و هوای دیگری می دهند. با این حساب، بی ربط نیست اگر بگوییم گیسوم جایی است که طبیعت، قلم موی جادویی اش را به کار گرفته تا جنگل و دریا و کوه به هم برسند و شگفتی خلق گردد!

پارک جنگلی گیسوم با مساحتی حدود 80 هکتار، با درختان جنگلی و گونه های گیاهی خاص خود، منظره زیبایی را برای توریستان فراهم نموده است، تا آنجا که بیشتر مسافران، حتی به میزان یک استراحت کوتاه، سری به این پارک می زنند تا در آرامش و سکوت آن خستگی جاده را به در نمایند. جایی که کوه و جنگل و دریا در فاصله چند ده متری هم قرار گرفته اند و جز سبزی درختان و آبی دریا و آسمان، رنگ دیگری به چشم نمی خورد.

گتگسر، همسایه خوش نشین!

گیسوم، سال هاست که از مرزهای جغرافیایی توریستان ایرانی فراتر رفته و به قطبی بین المللی در توریستی کشور تبدیل شده است و کمتر توریستی است که به گیلان بیاید و سری به این جنگل نزند و سراغی از سواحل زیبا و بکر و دیدنی آن نگیرد، به خصوص که در سال های اخیر، امکانات اقامتی این منطقه آنقدر زیاد شده است که کمتر توریستی در سفر به گیسوم با مسائل اقامتی یا تفریحی روبرو خواهد شد، این در حالی است که توریست پذیری گیسوم، بر منطقه ها اطراف هم تأثیر گذاشته و توریستی در روستای گتگسر را که در نزدیکی گیسوم قرار گرفته است، چنان رونق داده است که عده زیادی از اهالی روستا به خاطر حضور بیش از حد مسافران، خانه های خود را تبدیل به سوییت های مهمان پذیر نموده اند!

رستوران های روباز مشهد

رستوران نزدیک حرم مشهد

فهرست وسایل سفر به مشهد با اتوبوس

منبع: توریسم آنلاین

به "با گتگسر شهر تالش آشنا شوید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با گتگسر شهر تالش آشنا شوید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید