بدترین استقلال شفر ، آبی سرگردان

به گزارش وبلاگ لاوان، آرمن ساروخانیان ، بازی دیشب محک خوبی بود تا تعیین گردد دانشگر، نیومایر و حتی تبریزی و گرو در حدی نیستند که بتوانند استقلال را در رسیدن به اهدافش کمک نمایند.

بدترین استقلال شفر ، آبی سرگردان

به گزارش وبلاگ لاوان ، آرمن ساروخانیان ، نمایش استقلال مقابل السد بدترین نمایش این تیم از زمان آمدن شفر بود. پر اشتباه، بی روحیه و در یک کلمه سرگردان. حتی هدیه دروازه بان کم تجربه میهمان هم نتوانست استقلال را نجات دهد و به تغییر سرنوشت بازی کمک کند.

استقلال در نیمه اول هم که با برد به رختکن رفت، شایسته برتری نبود. فرصت های زیادی که السد در این نیمه به دست آورد و هدر داد، زنگ خطری بود که از یک فاجعه خبر می داد. چینش اولیه استقلال به نظر می رسید که بهترین ترکیب این تیم باشد. بازگشت چشمی به قلب دفاع، انتقال وریا به دفاع راست و حضور طارق در ترکیب اصلی تغییرات اساسی استقلال نسبت به لیگ برتر بود، ولی مصدومیت پیش از بازی علی کریمی تعادل تیم را بر هم زد. نیومایر، جانشین کریمی در خط میانی سردرگم بود، درست مثل فرشید باقری که یکی از ضعیف ترین بازی های ماه های اخیرش را به نمایش گذاشت. استقلال خیلی زود میانه میدان را داد و السد با پرس خط میانی اجازه بازیسازی را گرفت. استقلال که در فاز حمله حرفی برای گفتن نداشت، در دفاع هم بی نظم بود و مدافعان و هافبک ها فاصله بسیار زیادی داشتند. در انتها نیمه اول که استقلال با خوش شانسی گلی نخورد، انتظار می رفت شفر ضعف های تیمش را رفع کند. راه حل او برای ترمیم خط میانی انتقال چشمی به جای نیومایر بود و دانشگر به قلب دفاع رفت. این جابه جایی وضعیت میانه زمین استقلال را بهتر کرد، ولی دفاع کاملا به هم ریخت تا دروازه این تیم در 14 دقیقه سه بار باز گردد. روی این گل ها اشتباهات فردی وریا، دانشگر و رحمتی کاملا موثر بود، ولی باز هم ضعف پوشش و فاصله زیاد بازیکنان کاملا دیده می شد و بازیکنان السد در این دقایق به راحتی به شش قدم استقلال می رسیدند. بعد از این گل ها استقلال جلو کشید، ولی حتی نتوانست یک فرصت خطرناک بسازد و با این شکست سنگین تقریبا از لیگ قهرمانان حذف گردیده است. شفر و شاگردانش در تهران 90 دقیقه فاجعه بار داشتند، ولی ریشه های این شکست را باید در نقل و انتقالات جست وجو کرد. استقلال در پنجره تابستانی از یک مدعی قهرمانی در ایران و آسیا به تیمی معمولی تبدیل شد. مجید حسینی، امید ابراهیمی، جباروف و تیام از ستون فقرات تیم کنده شدند و در نتیجه انفعال و سوءمدیریت باشگاه، جانشینانی آمدند که چند کلاس پایین ترند. بازی دیشب محک خوبی بود تا تعیین گردد دانشگر، نیومایر و حتی تبریزی و گرو در حدی نیستند که بتوانند استقلال را در رسیدن به اهدافش کمک نمایند. برای هوادارانی که به استادیوم آزادی رفته بودند، پذیرش این واقعیت حتی از باخت به السد هم تلخ تر است.

منبع: ایران ورزشی

به "بدترین استقلال شفر ، آبی سرگردان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدترین استقلال شفر ، آبی سرگردان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید